Hele mooie pijp, geniet ervan.Eliminator schreef: ↑19 nov 2018 21:49 Zoals elders te lezen heb ik vorige week een bezoekje gebracht aan de winkel van forumvriend Willem Schimmel in het mooie Zutphen.
Kon het niet laten de stappen in mijn leven te verzegelen met een fraaie nieuwe pijp.
Zie hier mijn nieuwe aanwinst, een prachtige groene BB Bora.
![]()
Hele mooie pijp. De finish is geweldig.Tobias Tobit schreef: ↑20 nov 2018 19:28 Dat is zeker een mooi kadootje voor jezelf Eli.
Ik heb mezelf ook verwend met een werkje van Chris Askwith:
Het is een pijp met wat Chris noemt de weathered bone finish. Ik hou helemaal niet van de apple shape maar deze bleef een beetje naar me roepen. PKZ is een rare ziekte![]()
Mooie pijp!Tobias Tobit schreef: ↑20 nov 2018 19:28 Dat is zeker een mooi kadootje voor jezelf Eli.
Ik heb mezelf ook verwend met een werkje van Chris Askwith:
Het is een pijp met wat Chris noemt de weathered bone finish. Ik hou helemaal niet van de apple shape maar deze bleef een beetje naar me roepen. PKZ is een rare ziekte![]()
Ach ja ik zie het nu..
Ik heb zelf geen meerschuim pijp (of misschien nog niet). Maar dit is zeer mooi snijwerk! Gefeliciteerd met een dergelijke pijp.
Inderdaad een mooie cob.Huub schreef: ↑23 nov 2018 12:47 De M M Corn Cob Carolina Gent.
De lengte van de pijp is 122 mm. Als liefhebber van korte pijpen apprecieer ik deze lengte.
Ik vind het roestbruine mondstuk van Italiaans acryl veel beter dan de gebruikelijke plastic mondstukken aan de Corn Cob's.
Bovendien vind ik de stevige nikkelen ring veel mooier dan de dunne blikken ring van de normale Corn Cob's.
Wow Huub echt een mooie pijpHuub schreef: ↑23 nov 2018 12:47 De M M Corn Cob Carolina Gent.
De lengte van de pijp is 122 mm. Als liefhebber van korte pijpen apprecieer ik deze lengte.
Ik vind het roestbruine mondstuk van Italiaans acryl veel beter dan de gebruikelijke plastic mondstukken aan de Corn Cob's.
Bovendien vind ik de stevige nikkelen ring veel mooier dan de dunne blikken ring van de normale Corn Cob's.
carolina_gent_v2-2.png
Hallo Junksculp,junksculp schreef: ↑23 nov 2018 17:49Wow Huub echt een mooie pijpHuub schreef: ↑23 nov 2018 12:47 De M M Corn Cob Carolina Gent.
carolina_gent_v2-2.png, kon mij ook wel bevallen. Is het mondstuk van acryl, vaak is het mondstuk van corncobs van goedkoop plastic gemaakt, maar deze ziet echt echt duurzaam en degelijk uit. Veel rookplezier.