Bananabox-Ninja schreef:Eli, ik denk dat we ff moeten praten want ik zit nu met meer fronsen op mijn gezicht dan lachen op mijn mond.
Niks aan de hand BBN, we zitten op hetzelfde spoor, alleen Eli wil soms wel eens een bijspoor nemen en een stukje omrijden,... laten we maar weer 'back on track' gaan
Deal
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
St Patrick schreef:Arno..... Denk dat het verstandig is dat we bij het daadwerkelijk bestellen/ betalen weer gaan werken met de achter de naam van de persoon... Zomaar even als TIP...
Ik ga dan denk ik maar een Excel documentje maken enzo..
Tegen die tijd ook even goed om de verzendkosten denken Een blik past niet zo best door de brievenbus, dus zal wat duurder zijn, maar wellicht valt e.e.a. ook met een (mini)meeting te combineren
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
St Patrick schreef:Arno..... Denk dat het verstandig is dat we bij het daadwerkelijk bestellen/ betalen weer gaan werken met de achter de naam van de persoon... Zomaar even als TIP...
Tegen die tijd ook even goed om de verzendkosten denken Een blik past niet zo best door de brievenbus, dus zal wat duurder zijn, maar wellicht valt e.e.a. ook met een (mini)meeting te combineren
Ik zit meer te hopen op een grote meeting als de forumtabakken er zijn
Ik zit meer te hopen op een grote meeting als de forumtabakken er zijn
Als ze er tegen Augustus zijn kan ik wel even zien dat ik de datum voor de meeting in Leuven, in die mate kan aanpassen aan de levering van de tabakken. Ik kan hem ook iets of wat verzetten. Ik heb nog niks vastgelegd, dus dat moet wel lukken...
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
Nekker kennende scoort ie nog wel een Ferrari ook,.... voor een eurootje op een rommelmarkt (en dan nog afdingen ook en hem proberen voor 80c te regelen,.... verdomde 'Ollander )
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist
Zet mij er maar bij voor 1x de aromatische tabak , Latakia soorten rook ik enkel en alleen nog maar de Esoterica Penzance en virginia soorten helemaal niet .
Mocht het bevallen wil ik er wel meer van
Arno, mag ik aannemen dat hier op je blog ook een mooie post over komt en kunnen we die Hans niet eens in het zonnetje zetten als het helemaal rond is?
Bananabox-Ninja schreef:Arno, mag ik aannemen dat hier op je blog ook een mooie post over komt en kunnen we die Hans niet eens in het zonnetje zetten als het helemaal rond is?
Jazekers! Ehm, Hans leest mee met deze topic (Nederlands en Duits verschilt niet vreselijk veel) maar ik denk er nog over na hoe we Hans kunnen verrassen.
Bananabox-Ninja schreef:Arno, mag ik aannemen dat hier op je blog ook een mooie post over komt en kunnen we die Hans niet eens in het zonnetje zetten als het helemaal rond is?
Jazekers! Ehm, Hans leest mee met deze topic (Nederlands en Duits verschilt niet vreselijk veel) maar ik denk er nog over na hoe we Hans kunnen verrassen.
Oei, misschien verder in Fries dan maar?