Maar daar kwam ik deze foto tegen:

Die met die hond is George Custer, befaamd van de latere Battle of Little Bighorn
De hond was General Lee.
Bananabox-Ninja schreef:Het was meer om aan te geven dat ie grijs haar had.
Was mijn gedachte ook.magicmarcello schreef:Dat doet me een beetje denken aan het werk van Jeff Koons...
Hieronder de eerste kennismaking met het personageWOC: A peaceful woman who enjoys sitting in her garden and smoking her pipe. She brings good counsel when needed.
Voor het zeilen met klassieke schepen heeft hij enorm veel gedaan en dat hij inspirerend is geloof ik meteen, maar in de omgang is het geen makkelijke om het maar zo te zeggen...Robb schreef: Enorm inspirerend persoon.
Dat geloof ik graag. Ik zag hem voor het eerst in de documentaire 'Eeuwige Moes' en later in de 'freakshow' Joris' Showroom. Begonnen als architect en ingenieur en op een bepaald moment het moderne leven vaarwel gezegd. Erg principieel en met een aparte levensvisie. In een aantal dingen kan ik me goed vinden overigens, maar lang niet alles.Dukdalf schreef:Voor het zeilen met klassieke schepen heeft hij enorm veel gedaan en dat hij inspirerend is geloof ik meteen, maar in de omgang is het geen makkelijke om het maar zo te zeggen...Robb schreef: Enorm inspirerend persoon.