2 x Brullende Leeuw
2 x Janneman Flake
De blikken zijn zowaar genummerd, ik heb 20 t/m 23, dank Arno!
De Janneman heb ik al in de fik gestoken, prima tabak!
Betekent dit dat we morgen niet in de gelegenheid zijn u de hand te schudden heer Ignoro? Dat zou ik oprecht jammer vinden!Ignoro Iste schreef:Ja hoor, ik heb ze! Moest ze wel zelf halen bij Annie69, bezorgen doet hij blijkbaar niet meer!![]()
2 x Brullende Leeuw
2 x Janneman Flake
De blikken zijn zowaar genummerd, ik heb 20 t/m 23, dank Arno!
De Janneman heb ik al in de fik gestoken, prima tabak!
Zowel Magicmarcello als ik hebben je al gezegddatde gouden gekroonde S de hoogste kwaliteit was bij Stanwell, info vind je hier op pipephil.eujarjarbinks schreef: Vraagje blijft dan over; de S ingelegd heeft die wel verschillende kleuren en zo ja weet iemand waar ik dit misschien kan vinden.
@ Magicmarcellodinck schreef:Zowel Magicmarcello als ik hebben je al gezegddatde gouden gekroonde S de hoogste kwaliteit was bij Stanwell, info vind je hier op pipephil.eujarjarbinks schreef: Vraagje blijft dan over; de S ingelegd heeft die wel verschillende kleuren en zo ja weet iemand waar ik dit misschien kan vinden.
Zo te horen heb je er een erg schappelijke prijs voor betaald.
Ha! Lijkt me geweldig!Ignoro Iste schreef:Wellicht kom ik even langs, kan ik je nog wat tips over Kaapstad e.o. geven.
Zeker een aardige man. Neemt ook de tijd voor je.robvoorburg schreef:Lenssen een prettige zaak, in mijn jeugd (jaren 50/60) kwam ik er
wekelijks met mijn vader, hij kocht er zijn sigaren.
Een paar jaar geleden ben ik er weer eens binnengelopen. Harold
heeft de zaak van zijn vader voortgezet, aardige man.
Major_Tom schreef: Ik denk dat ik maar aspirant lid van de TerminusClub moet worden![]()
Hallo Jos,Jos schreef:Oei, wat mooi Huub. En wat een bijzonder ultrakort model.
Hallo Godfrey,Godfrey59 schreef:Hallo Huub
Zit hier ook nog een filter inIk vindt je verder een kunstenaar dat je een dergelijke korte knol kunt roken , het zal wel een bepaalde tactiek zijn
Ik vindt ze altijd supermooi en heb me er al een paar keer aan gewaagd maar nog iedere keer mijn tong verbrand .
Godfrey