De pijpboom ook geweldig zeg, heerlijk genieten in je werkplaats.

...stopcontact?furioza schreef:Dat is een mooi apparaatje.
Even een vraagje hierover... Waar haalt hij zijn stroom vandaan?
Peltier elementenfurioza schreef:Dat is een mooi apparaatje.
Even een vraagje hierover... Waar haalt hij zijn stroom vandaan?
Exact, en daar is die Dolle dan blijkbaar verrekte handig mee. Ze blazen echt als dollen geloof ik.magicmarcello schreef:...o ja, thermo-elektrieke conversietovenarij...
Zo ziet het er wel uit op het filmpje...The_Undertaker schreef:Exact, en daar is die Dolle dan blijkbaar verrekte handig mee. Ze blazen echt als dollen geloof ik.magicmarcello schreef:...o ja, thermo-elektrieke conversietovenarij...
Sidekickelvis schreef:Jammer dat je de rookgasafvoer buitenom laat lopen. Dat scheelt extreem veel warmte binnen. Maar zal geen keuze zijn geweest neem ik aan.
Ik heb er nog wel een paar liggen, zal ik ze eens boven water toveren voor je?Dolledokus schreef: Dus maar weer eens op jacht naar een pc-koelingDe rest hebben we wel.
...gij jij ook maar eens toveren...Bananabox-Ninja schreef:Ik heb er nog wel een paar liggen, zal ik ze eens boven water toveren voor je?Dolledokus schreef: Dus maar weer eens op jacht naar een pc-koelingDe rest hebben we wel.
Dat meen je niet!yorrick schreef:Die maat m20 en m33 zijn gewoon te krijgen maar het kost wel wat heb ze voor me werk