Nu nog maar een beetje proberen met de verschillende geuren...

30% aromatisch, 60% neutraal en 10% niks?St Patrick schreef:Wij hebben een neutrale geur en een aromatische geur gemengd. Alleen maar aromatisch is veel te overheersend voor ons kleine huissie. Dus aromatische geur = 30%, en neutrale geur = 60%... en dit ruikt erug lekker...
@Massis; 30% aromatisch, 60% neutraal en 10% lucht... Als je hem te vol doet dan trekt de lont niet goed... Dus nooit helemaal vol doen.massis schreef: 30% aromatisch, 60% neutraal en 10% niks?![]()
Niet hypocriet hoor. Gewoon jouw ervaring. Heb dat zelf met mijn auto. Ik rook in mijn auto en als ik hem iedere dag gebruik, heb ik nergens last van. Staat mijn auto echter 1 of 2 dagen ongebruikt stil en ik stap dan weer in, vind ik het zelf ook stinken.massis schreef:tjah, ik ben misschien wat hypocriet, maar als iemand die net een sigaret is gaan roken langs me komt staan in bijvoorbeeld de lift, walg ik van die geur.
Zolang de sigaar/sigaret/pijp/pretsigaret/... nog niet aangestoken is of nog brand, vind ik het allemaal prima. Hoewel, een sigaret binnen in huis vind ik ook niet prettig ruiken.
Maar eens de tabak opgebrand is vind ik de walm die achterblijft echt niet prettig ruiken.
Toen het ding eindelijk besteld was, kwam de opmerking van m'n vriendin: "dit is géén goedkeuring om in huis pijp te mogen roken he!"St Patrick schreef:@Massis; TOPPIE.... Goed te horen dat het jullie bevalt... Nu kan je dus met een gerust hart een pijpje opsteken. Daarna even de lampe berger aan en klaar is kees... Zo doe ik het momenteel ook, en vrouwlief heeft geen klagen meer...
gezien ik ook wel eens een waterpijp rook en wat magisch gras, is de limiet ten huize Massis sowieso gesteld op een 2-tal pijpen per week. Het komt zelfs voor dat ik hele weken geen pijp rook (maar daarna vaak dan wel 3-4 per weekSt Patrick schreef:, tja... Scu6 en laten we hopen dat je vaker dan "soms" een pijpje op mag steken. Bij mij thuis was het eigenlijk meteen goed toen de lampe aangestoken werd.