Heerlijk luxe problemen!
Ik zou de Standard Mixture doen. Is in mijn ogen de toegankelijkste maar de Schneiderwind ken ik niet.
De Schneiderwind ruikt echt lekker, heeft de sterkste geur van de 4. Ik ga beginnen met de rode, goede tip. Schneiderwind heeft 3 Engelse tabakken, de summit crown, 20 en 35. De no 35 is de zwaarste.
Ik vind de Engelse tabakken ook heerlijk. Woon je ook in Limburg? Ik weet nu ook dat je niet van het Engelse spul bent.annie69 schreef:Ik heb enkele malen dit soort tabakken geprobeerd.
Mijn benaming voor deze tabakken is teer.
De geur al bah.
Maar er zijn veel op prf die liefhebber ervan zijn.
De meeste prfers weten ook dat ik het niet rook.
Maar jij veel plezier ermee,als ik weer in de buurt van Bocholtz kom.
Ruik ik zo waar je woont.
Die Schneiderwind no.35 is naar mijn smaak beslist geen 'zware' Engelse tabak, eerder een hele milde en duidelijk een beetje gesausd. Ik heb er van de zomer een blikje van gerookt, ik had bij Schneiderwind gevraagd om een huistabak met veel latakia en kreeg deze. Merkwaardig tabakje, maar best lekker.junksculp schreef:De Schneiderwind ruikt echt lekker, heeft de sterkste geur van de 4. Ik ga beginnen met de rode, goede tip. Schneiderwind heeft 3 Engelse tabakken, de summit crown, 20 en 35. De no 35 is de zwaarste.
Ik heb net een pijpje leeg van de 35. Inderdaad een lichte Engelse tabak. Was volgens de eigenaar de zwaarste. Hij is inderdaad gesausd. Hij was best lekker maar ik houd van meer tabaksmaak. Op naar het volgend blikje.Asmodeus schreef:Die Schneiderwind no.35 is naar mijn smaak beslist geen 'zware' Engelse tabak, eerder een hele milde en duidelijk een beetje gesausd. Ik heb er van de zomer een blikje van gerookt, ik had bij Schneiderwind gevraagd om een huistabak met veel latakia en kreeg deze. Merkwaardig tabakje, maar best lekker.junksculp schreef:De Schneiderwind ruikt echt lekker, heeft de sterkste geur van de 4. Ik ga beginnen met de rode, goede tip. Schneiderwind heeft 3 Engelse tabakken, de summit crown, 20 en 35. De no 35 is de zwaarste.
Het is allemaal jouw schuld!!!!Jekke schreef:Mooie aanwinsten Jorg...vooral de Blackjack....ik heb er intussen 2 van bij Haddock's en allebei roken ze geweldig. Zijn stock Blackjacks is bijna op intussen....