ik heb van Timmy ook een ruime sample ontvangen,waarvoor dank,

Het ruikt naar de snoepwinkel en zo smaakt het ook. ik wens je veel plezier bij het roken, tipje mijnerzijds het mag wat vaster gestopt worden.
Groeten,
Stevie
Deze lijkt mij heel erg lekkerTimmy schreef:moet lekker zoet zijn, ga er achter aan
http://www.pfeifen-huber.de/virginia-ho ... flake.html
Klinkt niet alleen lekker,is ook heel lekker!keesvg schreef:Heb nog nooit een tabak gerookt met honing erin, maar het klinkt erg lekkerTimmy schreef:moet lekker zoet zijn, ga er achter aan
Laat even weten hoe het smaakt , ik ben zeer benieuwdGodfrey59 schreef:Vandaag binnen twee uitermate zoete Aromatics . Ik rook de postbode al toen hij nog op het pad een meter of drie van de deur af was![]()
Zelf vroeg hij zich natuurlijk ook af welk snoepgoed het was![]()
Maar het ruikt voortreffelijk de 4Noggins Lord Metley en de Lane I Q roken zal morgen of overmorgen pas gebeuren daar ik door verkoudheid de hele week nog geen pijp aangeraakt heb![]()
Godfrey
Heeft iemand deze inmiddels al gerookt en is ie lekker? En als dat zo is, zou iemand een sampletje naar mij willen sturen?Calinero schreef:Als je 'm hebt ben ik benieuwd wat je er van vindt.Timmy schreef:moet lekker zoet zijn, ga er achter aan
Heeft Godfrey bovenstaande tabakken al gerookt. Ben benieuwd.meindert schreef:Laat even weten hoe het smaakt , ik ben zeer benieuwdGodfrey59 schreef:Vandaag binnen twee uitermate zoete Aromatics . Ik rook de postbode al toen hij nog op het pad een meter of drie van de deur af was![]()
Zelf vroeg hij zich natuurlijk ook af welk snoepgoed het was![]()
Maar het ruikt voortreffelijk de 4Noggins Lord Metley en de Lane I Q roken zal morgen of overmorgen pas gebeuren daar ik door verkoudheid de hele week nog geen pijp aangeraakt heb![]()
Godfrey
Mixture 36 van Borkum Riff vind ik heel lekker!!minidave schreef:gegroet heren,
ik ben hier aanbeland omdat ik graag zoete tabak rook.
al heel wat geprobeerd, maar mijn favoriet blijft stanwell vanilla.
ik zoek iets dat zoeter is maar niet fruitiger, al denk ik de memories of tuscany en de bibo wel is te proberen.
appel lijkt me nog wel lekker te zijn.
alle tips die aanleunen bij de stanwell zijn zeker welkom, andere ook natuurlijk.
veel rookgenot!
De memories of tuscany is, zo ver ik weet, gebaseerd op witte druif. Lijkt mij fruitig!minidave schreef:gegroet heren,
ik zoek iets dat zoeter is maar niet fruitiger, al denk ik de memories of tuscany en de bibo wel is te proberen.
alle tips die aanleunen bij de stanwell zijn zeker welkom, andere ook natuurlijk.
veel rookgenot!
Hallo iedereenteunis schreef:De memories of tuscany is, zo ver ik weet, gebaseerd op witte druif. Lijkt mij fruitig!minidave schreef:gegroet heren,
veel rookgenot!
BIBO is gebaseerd op citrus, lijkt mij eveneens fruitig, en uit ervaring, vol in het gezicht hevig mandarijn/sinaasappel.
Elwood no 1 is gebaseerd op noga en Burley. Helaas niet goedkoop en alleen te bestellen als je meer dan 60 euro besteed....
Danpipe? http://danpipe.de/jongeman schreef:Hallo iedereenteunis schreef:De memories of tuscany is, zo ver ik weet, gebaseerd op witte druif. Lijkt mij fruitig!minidave schreef:gegroet heren,
veel rookgenot!
BIBO is gebaseerd op citrus, lijkt mij eveneens fruitig, en uit ervaring, vol in het gezicht hevig mandarijn/sinaasappel.
Elwood no 1 is gebaseerd op noga en Burley. Helaas niet goedkoop en alleen te bestellen als je meer dan 60 euro besteed....
Waar kan ik best de Bibo en de winslow 1 online aankopen ?
Ik ben nog wat zoekende naar een goede webshop voor specifiek deze 2 tabakken
groet
Jongeman
Dat idee heb ik vooral met sommige Duitse tabakken..rivulus schreef:Gaan de Europeanen er soms van uit dat er toch wel een filter gebruikt wordt?
Klopt, heb die nog een keertje gerookt. Maar die werd gemaakt door Planta, en met Planta heb ik nog nooit iets van een bite gehad. Het zijn vooral sommige tabakken van de Scandinavian Tobacco Group en Danpipe.teunis schreef:Mijn dagelijkse tabak uit Nordhorn, met kersen en vanille, vond ik uitgesproken zacht zelfs.