Show hier je nieuwe aanwinsten
- Nekker
- Erelid
Re: Show hier je nieuwe aanwinsten
Het was sterker als mezelf... 

Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
- janneman
- Contacteer:

*janneman kijkt wat wazig om zich heen*
Ik dacht dat de pilletjes dit keer wel werkten...
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- Eliminator
- Moderator
Soms biets ik wel eens een sampletje, het wordt voor het eerst dat ik een pilletje van Janneman ga bietsen

- Eliminator
- Moderator
-
- Eliminator
- Moderator
- Gypscoprotheres
- Contacteer:
Volgens mij ook, Dr. Ziet er goed uit!
Ik heb ook een Crown op 't oog, maar het gaat nog even duren voordat ik die zal bestellen. (ik ben de aanwinst daarvoor nog bij elkaar aan het sparen
)
Wat ik mooi vind aan die Crown's is de simpelere(lees: strakke) afwerking.
Alvast veel plezier toegewenst met deze nieuwe aanwinst.
Ik heb ook een Crown op 't oog, maar het gaat nog even duren voordat ik die zal bestellen. (ik ben de aanwinst daarvoor nog bij elkaar aan het sparen

Wat ik mooi vind aan die Crown's is de simpelere(lees: strakke) afwerking.
Alvast veel plezier toegewenst met deze nieuwe aanwinst.

- Arno
- Contacteer:
Mooie pijp Eli! Can't read my, can't read my.. No he can't read-a my poker face 

- Nekker
- Erelid
Jezus die is knap! Wat is het kostenplaatje als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Groet, Nekker
-
Erg mooi en simpel, de afwerking en de kleur hebben iets grimmigs op een goede manier. Germaanse wouden met een lichte mist grimmig, zeg maar. Een van de mooiere Winslows die ik hier tot nu toe gezien heb.
- Eliminator
- Moderator
Tuurlijk mag je zo nieuwsgierig zijn, kosten zijn 95 euro (+ 6 om te verzenden)Nekker schreef:Jezus die is knap! Wat is het kostenplaatje als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
http://stores.ebay.de/Tabakhaus-Recklin ... 4340.l2563
- Eliminator
- Moderator
Kynikos schreef:Erg mooi en simpel, de afwerking en de kleur hebben iets grimmigs op een goede manier. Germaanse wouden met een lichte mist grimmig, zeg maar. Een van de mooiere Winslows die ik hier tot nu toe gezien heb.
Naast het model en de rookeigenschappen die ik heb mogen ervaren met twee andere Winslows is de keuze op juist deze inderdaad gevallen door de kleur, wat meer duister dan de normale kleurvoering van de meeste Crowns
-
Ik vond de kleuren bij Winslows/Crowns inderdaad vaak nogal licht en vrolijk of haast 'kunstmatig', dit is een welkome afwisseling. Erg mooie pijp dit. Is deze pijp deel van een serie in deze stijl misschien?
Klinkt misschien raar, maar toen ik die pijp zag kreeg ik behoefte om dit nummer op te zetten.
Klinkt misschien raar, maar toen ik die pijp zag kreeg ik behoefte om dit nummer op te zetten.

Is dit aanroepen van een persoon waarvan je het bestaan of relevantie tot dusver steevast hebt ontkent een bekendmaking van nieuw gevonden geloof, of een conditionering voor nieuwe maatstaven van gebezigd taalgebruik hier op het forum?Nekker schreef:Jezus die is knap! Wat is het kostenplaatje als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
In elk geval: Onthoud die Naam!
-

Het is in ieder geval wel een gevestigde uitspraak van verwondering in het Nederlandse taalgebied. Net als 'o jee!' of 'jeetje'. Wel denk ik dat het voor een ongelovige gepaster is om in plaats van godslastering aan de ook populaire gezondheidslastering te doen. Schelden met ziektes dus.

- Eliminator
- Moderator
Ze hebben er meer in deze kleurstelling, klik even op de link een post of vier hierboven.
- Nekker
- Erelid
Oh mijn god... Knijp me ik droom...drfretboard schreef:Is dit aanroepen van een persoon waarvan je het bestaan of relevantie tot dusver steevast hebt ontkent een bekendmaking van nieuw gevonden geloof, of een conditionering voor nieuwe maatstaven van gebezigd taalgebruik hier op het forum?Nekker schreef:Jezus die is knap! Wat is het kostenplaatje als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
In elk geval: Onthoud die Naam!
Groet, Nekker
-
Nekker schreef: Oh mijn god...

-
Ah, ik zat per ongeluk bij de Winslows in plaats van de Crowns te kijken. Er zit mooi spul tussen, maar de mooiste heb jij reeds in beslag genomen.Eliminator schreef:Ze hebben er meer in deze kleurstelling, klik even op de link een post of vier hierboven.

Teringchristus (= een uitdrukking
), beginnen we weer?

-
Ik prefereer zelf over het algemeen 'godkanker', weet je zeker dat je ook gelijk iedereen op z'n tenen hebt getrapt.
- Nekker
- Erelid
Ik denk dat ik de pijp maar aan Sint-Maarten doorgeef... 

Groet, Nekker
- culann
Mooie pijp! Gewonnen met poker? Doe je goed! 

- Turin
godkankerhoerenturk heb je ook nog een beroeps groep en een bevolkingsgroep beledigd en extra woord waarde bij scrabble.Kynikos schreef:Ik prefereer zelf over het algemeen 'godkanker', weet je zeker dat je ook gelijk iedereen op z'n tenen hebt getrapt.

Leave a light on......
and god is on your side
dividing soldiers from the fisherman
watching all the time
dividing warships from the ferryboats
the sparrows an the nightinggales, Wolfsheim
and god is on your side
dividing soldiers from the fisherman
watching all the time
dividing warships from the ferryboats
the sparrows an the nightinggales, Wolfsheim
-
ik vind een keer vloeken zeker niet erg en kan opluchten, dus bijdeze. ik denk dat t punt wel gemaakt is, tijd om mensen hun nieuwe aanwinsten weer te gaan bewonderen dacht ik zo.
Groet,
Tom
Tom
- Eliminator
- Moderator
+ 1 Tommy, iedereen niet zo snel op de kast, aanwinsten wil ik zien ! 

- Nekker
- Erelid
Inderdaad heren, hup naar een hoop nieuwe aanwinsten... Ik doe alvast een schietgebedje om binnenkort misschien eindelijk mijn eerste Mario Grandi in ontvangst te nemen. Die man maakt echt werkelijk prachtige pijpen, en vooral aan zeer aanvaardbare prijzen! Jammer dat niet alle pijpenmakers deze filosofie volgen. Ik heb toch al opgemerkt dat hij evenzeer straight grains produceert aan soms de 3 keer de helft van de prijs tegenover een welbekende pijpmaker.
Groet, Nekker
Ik had begrepen dat de grens voor het modereren al getrokken werd bij het 'smijten' met ziektes.
Dat dit soort taalgebruik, als is het maar voor een de grap (wrang soort humor vind ik), tolerabel beschouwd wordt op dit forum vind ik onacceptabel, daarom bij deze mijn nadrukkelijke protest.
Maar ik kan het ook zo.
Shaun nog an toe, wat een Nekker zooi.
Dat dit soort taalgebruik, als is het maar voor een de grap (wrang soort humor vind ik), tolerabel beschouwd wordt op dit forum vind ik onacceptabel, daarom bij deze mijn nadrukkelijke protest.
Maar ik kan het ook zo.
Shaun nog an toe, wat een Nekker zooi.
ZiektePaul, jazeker.Winslow Collector schreef:Teringchristus (= een uitdrukking), beginnen we weer?

/edit: sterker nog, als dit de tendens wordt ofwel jullie concreet aangeven dat dit tolerabel geacht wordt op dit forum, trek ik mij definitief terug van dit forum. Geen behoefte om schelden en vloeken te lezen op een plek die ik voor mijn plezier bezoek. Daarvoor hoef ik alleen maar de tv al aan te zetten.