Eh?Stanwell schreef:Geef me één kans.
Ik heb al een vaag donkerbruin vermoeden.
Meerdere ingangen. Het is extreem amateuristisch, uit de onderlagen van het internet.
Ergens tussen Amsterdam en Rotterdam zeg maar, maar ik weet allang waar precies.
Helaas geheimhoudingsplicht.
Maar in seconden is dat fijner te defieniëren.
We leven anno 2014, zeurt niet en kijkt.
Het is erg belagrijk dat de orgine bekend wortt.
Of de origine maakt zichzelf bekend.
Ballen of géén ballen, het zal gebeuren.
Ben benieuwd Godfrey. Al vind ik Elie een merkwaardige kandidaat kijkend naar het verschil in stijl tussen de oude Barlings en hem. The story continues...Godfrey59 schreef: Elie Belgium is hiervoor benadert of stond op de lijst hiervoor , en Gubbels is door Marcus Jones ben adert vorige maand . Wie verder nog of wat eruit is gekomen geen idee .
Godfrey
Yup, Elie is een beste gozer maar ik zie hem geen klassieke Engelse pijpen maken.. Ik denk dat de nieuwe Barling een vroege dood sterft..Robb schreef:Ben benieuwd Godfrey. Al vind ik Elie een merkwaardige kandidaat kijkend naar het verschil in stijl tussen de oude Barlings en hem. The story continues...Godfrey59 schreef: Elie Belgium is hiervoor benadert of stond op de lijst hiervoor , en Gubbels is door Marcus Jones ben adert vorige maand . Wie verder nog of wat eruit is gekomen geen idee .
Godfrey
Ook ik moet hier gewoon heel hard om lachen. Zulke dwaasheden kan toch niemand serieus nemenEliminator schreef:Kijk,....... en daar kan ik dan weer smakelijk om lachenen gelukkig overheerst dat gevoel nog steeds
Ik snap er de ballen van.
Bedoel je dat de AIVD Barling's gaat produceren, of dat ze op zoek gaan naar een geschikte producent?Meester W schreef:Is dit geen zaak voor de AIVD ?
Idem dito. Was even mijn vrijdag wtf momentje om te lezen, was verheugd om nieuws te lezen maar helaas.Berend72 schreef:wat een verhaal! was gisteravond nieuwsgierig naar t engelse topmerk wat ik zag staan bij de nieuwe topics. Ik zag dat de reactie was gekomen opeens na maandenlang slapen van dit topic. Ik was een beetje sprakeloos van de zeer nare toon en zag dat er een paar reacties hierop waren gekomen. Inmiddels enorm veel reacties hierop en ben blij dat de persoon in kwestie is gebanned... Ik had laatst t PFR forum geprezen om de behulpzaamheid, niet alleen m.b.t. pijproken, maar zo blijkt maar weer dat t ook totaal de andere kant op kan gaan....
Internet kan heel prettig zijn, behulpzaam, maar soms ook 1 grote slangenkuil....
Hetzelfde als bij de Sasieni-prince van Dinck: HebbehebbehebbehebbehebbehebbehebbeRobb schreef:Ik ook niet meer.![]()
Linkje dan maar: http://www.apassionforpipes.com/uk-pipe ... y/11371090
Geen commentaar.Dukdalf schreef:Na linkje klikken doet-ie het wel. Mooie pijp Robb, maar je hebt toch al een prince?