En dan nog een glas absint ofwel de groene fee erbijmagicmarcello schreef:Fraaie groene dame GideonT...![]()

En dan nog een glas absint ofwel de groene fee erbijmagicmarcello schreef:Fraaie groene dame GideonT...![]()
Exact wat ik dacht! Mooi ding.Jos schreef:En dan nog een glas absint ofwel de groene fee erbijmagicmarcello schreef:Fraaie groene dame GideonT...![]()
Nee, nergens watjanneman schreef:Ziet er uit als een mooie aanwinst Jos! Staat er ook misschien een naam of merk ergens?
Eliminator schreef:Mooie nerf Gyps![]()
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.dewitte schreef: @PhilipV : Kzie niks, maar ben wel benieuwd.
Ik ben dan ook een beginner Jos, dus dat ik het niet kan zien tot daar aan toe. Maar een kilo-per-dag-rokende ervaren rot als jij zou toch permissie moeten hebben. Waar gaat dit forum heen???Jos schreef:Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.dewitte schreef: @PhilipV : Kzie niks, maar ben wel benieuwd.
Inderdaad dewitte. Blijkbaar alleen permissie voor gevorderde pijprokers, wij helaas dus niet