Deze dus 9mm filter , met of zonder zilver , of rustic maakt niet uit . Het kan toch niet dat deze nergens meer te krijgen is

Godfrey
Ik heb het onder de loep bekeken , en volgens mij heb je gelijk . Het merk is erg vaag maar het is een D
Chips......ze zijn zonder filter.Bommel schreef:Tobaccopipes.com.
Weet niet of het met of zonder filter is.
Wel een keuze van fishtale of p-lip.
IK SNAP HET WEL!!! de Peterson die ik vorig jaar rond kerst van jou cadeau kreeg staat bij mij ook in de top 3!Godfrey59 schreef:Snappen doe ik het nog steeds nietPPMP schreef:Je weet met je verhaal zelfs mij een enthousiast gevoel te geven... Wat mooi man!
Pascal![]()
Godfrey
meindert schreef:IK SNAP HET WEL!!! de Peterson die ik vorig jaar rond kerst van jou cadeau kreeg staat bij mij ook in de top 3!Godfrey59 schreef:Snappen doe ik het nog steeds nietPPMP schreef:Je weet met je verhaal zelfs mij een enthousiast gevoel te geven... Wat mooi man!
Pascal![]()
Godfrey
( het klikt of het klikt niet! )
Bommel schreef:http://www.pfeifen-huber.de/pfeifen/peterson.html?p=4
Ik vrees dat je een special te pakken hebt gekregen. Ik zou Peterson eens direct mailen met dit verhaal. (Willem Schimmel vertelde dat hij net voor een klant een onbekend model Silvercap sitter ter identificatie naar Peterson had opgestuurd, dus ze doen dat soort dingen gewoon)
Dus ik had meer kunnen vragen?rivulus schreef: Ik vrees dat je een special te pakken hebt gekregen.