PPMP

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Martin Romijn
Contacteer:

Re: PPMP

Bericht door Martin Romijn »

Welkom !
Afbeelding pijpmaker

PPMP

PPMP Resumé

Bericht door PPMP »

Iets meer dan een jaar geleden heb ik mijzelf voorgesteld op het pijprokersforum, en ben ik naar aanleiding van jullie hints en tips in september 2013 het pijprokersgilde van Stadskanaal binnengestapt. Het voelde alsof ik in een warm bad terecht kwam. Helaas gingen er daarna in mijn privéleven een aantal zaken meespelen die mij even van dit forum hebben afgeleid. De liefhebberij en opgebloeide passie voor het pijproken en de mensen die ik hieruit heb ontmoet hebben echter veel goed gedaan. Intussen heb ik gedeeltelijk het secretariaat van het Gilde overgenomen, een prachtig weekend met ons broedergilde te Delft meegemaakt, meegedaan aan (mijn eerste) wedstrijd kleipijp roken te Nieuw Buinen en groeit de collectie pijpen en tabak gestaag (maar heb ik nog steeds veel te leren en gaat het roken met ups en downs). In plaats van tussendoor puur te genieten van jullie verhalen en discussies, wat ik tot nu toe heb gedaan, wil ik vanaf nu graag actiever op dit forum aanwezig zijn en denk ik erover om 12 oktober naar de bijeenkomst te komen.
Dank voor dit prachtige forum...

Pascal
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Eliminator
Moderator

Re: PPMP Resumé

Bericht door Eliminator »

Voorstel topic even gecombineerd met de reeds bestaande, welcome back !
Afbeelding

janneman
Contacteer:

Re: PPMP

Bericht door janneman »

En nog een welkom terug; zo te lezen en zien aan het kastje is de zaak wel goed van van de grond gekomen :D
Groet, Janneman

youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822

Plaats reactie