Het driepotertje..
Re: Het driepotertje..
De lepel om de blikken te openen, en na het roken om te controleren of de pijp leeg is. De priem om af en toe het rookkanaal door te prikken (één van mijn pijpen blijkt om de 4 à 5 keer na het drogen verstopt. Nooit problemen tijdens het roken en altijd goed onderhoud. Ook harde ragers en alcohol maakt niet uit. Alsof er vocht aankoekt voor het filter).
- culann
Re: Het driepotertje..
Ik gebruik het lepeltje juist om de pijp te legen. Om blikken te openen de tamper. Verder ook de tamper om te tampen natuurlijk... De priem gebruik ik juist weer zelden. Hooguit om verstoppingen te verhelpen.
Nooit echt bij stil gestaan eigenlijk, maar wel grappig eigenlijk hoe iedere weer zijn eigen kijk heeft op het gebruik van het driepotertje. Mijn eigen gebruik leek me zo voor de hand liggend, maar blijkbaar helemaal niet zo gebruikelijk
Nooit echt bij stil gestaan eigenlijk, maar wel grappig eigenlijk hoe iedere weer zijn eigen kijk heeft op het gebruik van het driepotertje. Mijn eigen gebruik leek me zo voor de hand liggend, maar blijkbaar helemaal niet zo gebruikelijk