Godo
- eendrieenzestig
- Contacteer:
Re: Godo
ook vanuit, weliswaar Hollands Deurne, n hartelijk welkom.

Het leven dat de natuur ons geeft is kort,
Maar de herinnering aan een welbesteed leven duurt eeuwig.
Cicero
- Geoff
Welgekomen!
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -
- Master-Fan
ja dat was wel duidelijkGodo schreef:Beste Allemaal,
Het wordt tijd dat ik stop met hier stiekem rond te snuffelen en me misschien effe voorstel:
Als 35 jaar fervent Ajja-17-rood-roller, en ik ben rond mijn 16de beginnen te roken dus wie tellen kan -),
ben ik sedert begin dit jaar wat ontrouw aan mijn dierbaar zelf-gerold-sigaretje.
Waarschijnlijk had ik me eventjes wijs gemaakt dat pijproken misschien toch iets gezonder zou kunnen zijn, vandaar, maar nadruk wel op 'eventjes' en 'zou kunnen' -)
En warempel, het beviel me reuze, onbegrijpelijk dat ik dit al niet veel vlugger probeerde, maar soit beter laat dan ...jullie weten wel.
Ben dan ook wat gaan googlen en vlug op dit forum gebotst, er vele late uurtjes op vertoefd en er pakken fijne info en praktische tips op gevonden. Hiervoor dan ook mij dank, dikke merciekes dus !
Misschien nog meegeven dat ik in het Vlaams-Brabantse woon, ja dus één van die belgen![]()
Pas hier en al een werkvraagje voor de verantwoordelijke, shame on me: kan je mijn weinig originele nickname 'chacom' (mijn eerste pijpje -) wijzigen in 'Godo'
Dank & groetjes aan allen,
Godo

welkom hier !
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul
http://www.haraldmaas.nl
http://www.haraldmaas.nl
-
wederom welkom!
Pijprokers zijn echte levensgenieters, immers, alleen met een pijp als trouwe metgezel kan men de meest verfijnde smaak van tabak ervaren.