Porsche design

Alles over de pijp zelf...
Dukdalf

Re: Porsche design

Bericht door Dukdalf »

Als heel erg belachelijk voorbeeld van Rob's punt schoot mij meteen de Tattoo te binnen. Die had ook een keramisch keteltje en je moest er nog speciale tabak bij kopen ook, een soort cross-cut. De Zeppelin-pijp is er ook geweest, twee keer zelfs. Eerst als serieuze mogelijkheid voor passagiers van een luchtschip vol met 200.000 m3 waterstof in gasvorm om toch te kunnen roken, later heruitgebracht door Vauen ter gelegenheid van een of ander jubileum. Eveneens met bijbehorende tabak verkrijgbaar, zij het in dit geval niet noodzakelijkerwijs.

nickisme
Contacteer:

Bericht door nickisme »

Porsche Design, inderdaad je moet er van houden..

Persoonlijk vind ik het een stijlvolle pijp die geweldig rookt. Het is ook een pijp die ik bij mij vind passen. Ik heb de 908 (zie onder) voor een zeer geschikte prijs nieuw aangeschaft. Letterlijk een 'weggevertje' met een vraagprijs van E.50,-. Ondanks dat ik nu diverse pijpen heb gezien, blijf ik dit exemplaar mooi vinden. Chique, eigenzinnig en modern.

Afbeelding
Bezige bijtjes maken lekkere honing, ook al zijn het de luie larven die er het meest van genieten. Maar ja, je kunt niet je hele leven larf blijven... @Nick Everts

Dr. Jefferson

Bericht door Dr. Jefferson »

Nice, als je ooit de 910 (gebogen) tegen komt voor die prijs laat het dan even weten!
Afbeelding
Mvg Jeffrey
Spelfouten worden mede mogelijk gemaakt door mijn dyslexie :P
http://www.last.fm/user/Dr_Jefferson
Mijn verzameling pijpen

Laafke

Bericht door Laafke »

Het stoppen van de productie heeft niet alleen met het faillissement van Gubbels te maken. Porsche heeft de licentie eind 2012 ingetrokken. Men wenst niet langer geassocieerd te worden met roken.

nickisme
Contacteer:

Bericht door nickisme »

Bezige bijtjes maken lekkere honing, ook al zijn het de luie larven die er het meest van genieten. Maar ja, je kunt niet je hele leven larf blijven... @Nick Everts

Dolledokus

Bericht door Dolledokus »

Hahaha, die is lachen! Captain slow, zit er toch maar lekker aan de pijp te roken daar!
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Plaats reactie