inhoud 80 stuks per pakje,
prijs 1.85 per pakje

Hahaha! Je blijft me verrassen Jos!Jos schreef:En wees eens creatief met ragers! Men kan er zoveel mee doen..
Vorige week door mij met pijn in het hart dood gemept een hoornaar koningin. Was met een nest bezig. Binnenkort dus misschien wel duizend hoornaars uit dit nest op het erf waar men zich pleegt te verpozen.
Gaten zijn voor alle zekerheid nog dicht gesmeerd en de koningin ligt er vredig voor in 90% alcohol.
Een waardig gedenkteken mede dankzij het RIP met rode ragers. Uit een pakje Danmore ragers waar vier kleuren ragers in zitten.
*proest*Jos schreef:En wees eens creatief met ragers! Men kan er zoveel mee doen..
Vorige week door mij met pijn in het hart dood gemept een hoornaar koningin. Was met een nest bezig. Binnenkort dus misschien wel duizend hoornaars uit dit nest op het erf waar men zich pleegt te verpozen.
Gaten zijn voor alle zekerheid nog dicht gesmeerd en de koningin ligt er vredig voor in 90% alcohol.
Een waardig gedenkteken mede dankzij het RIP met rode ragers. Uit een pakje Danmore ragers waar vier kleuren ragers in zitten.
Andere tabaksboer voor ragers zoeken? Die van mij om de hoek verkoopt de Danmore pakjes voor 1,50. Pakjes van 100, met vijf verschillende kleuren.evertrookt schreef:ik heb ze van Danmore
100 stuks, vroegen ze bijna €3,- voor...
en ze pluizen en zijn erg slap
ok, mijn volgende pakje wordt Vauen
Bist do ek Frysk om utens? Kreze houn, like dyn post mei dy 'piperagers'!Jos schreef:Vandaag alvast de nieuwe jachtkalender van It Frije Fjild opgehangen.
Bij het verlaten van de zaak van Willem Schimmel met de meeting drukte hij ons ook zo'n pakje in de handen. Prima dingen die niet onder doen voor de rood-witte die ik meestal in Duitsland koop.robvoorburg schreef:Ik zag de de Oude Leeuw "vernieuwde" pijpenragers van Big Ben verkoopt.
+1 Nog altijd van toepassingrobvoorburg schreef:Nieuwe berichten van Jos klik ik per omgaande aan, want ze
zijn vindingrijk en onverbeterlijk!