Ruilen tegen een sample behoort altijd tot de mogelijkheden.

Markerbeer
Je hebt een PB DukdalfDukdalf schreef:Alvader of welke geinteresseerde dan ook, ik vond nog twee setjes:
Tegen porto.
Amai mon General, WAZZDAH?Generaal schreef:Nu nog 'n zeverbavetje..en we kunnen van start!![]()
Oei oei. Eraf halen maar? Ik wil geen rechtszaak aan mijn broek.magicmarcello schreef:.......eigenlijk is dat niet zo beleefd wat hier gebeurd meneer Aenigma, fotosjoppen zonder toestemming...
Heeft u nog niet gehoord van COPYRIGHT?????????????
Weet u dat u strafbaar bent in deze???????
...dat had ik net al gedaan, en Gerard ook...Aenigma schreef:Oei oei. Eraf halen maar? Ik wil geen rechtszaak aan mijn broek.magicmarcello schreef:.......eigenlijk is dat niet zo beleefd wat hier gebeurd meneer Aenigma, fotosjoppen zonder toestemming...
Mijn welgemeende excuses. Ik bel Bram even.
Oh, ik dacht dat het u was op die foto.magicmarcello schreef:...dat had ik net al gedaan, en Gerard ook...Aenigma schreef:Oei oei. Eraf halen maar? Ik wil geen rechtszaak aan mijn broek.magicmarcello schreef:.......eigenlijk is dat niet zo beleefd wat hier gebeurd meneer Aenigma, fotosjoppen zonder toestemming...
Mijn welgemeende excuses. Ik bel Bram even.![]()
...ik bedoel Gerard Spong...Aenigma schreef:Oh, ik dacht dat het u was op die foto.magicmarcello schreef:...dat had ik net al gedaan, en Gerard ook...Aenigma schreef:Oei oei. Eraf halen maar? Ik wil geen rechtszaak aan mijn broek.magicmarcello schreef:.......eigenlijk is dat niet zo beleefd wat hier gebeurd meneer Aenigma, fotosjoppen zonder toestemming...
Mijn welgemeende excuses. Ik bel Bram even.![]()
...ik bedoel Gerard Spong...magicmarcello schreef: Oh, ik dacht dat het u was op die foto.
Weet ik wel. Het was een plagerijtjeAenigma schreef:...ik bedoel Gerard Spong...magicmarcello schreef: Oh, ik dacht dat het u was op die foto.![]()
![]()
![]()