Haddockspipeshop
Re: Haddockspipeshop
Goeie kerel, die Paul. Is zowat mijn vaste pijpenboer geworden. 

- Massis
- Administrator
- Contacteer:
Laat me raden: ook omdat ie neptune op voorraad heeft?Whitesnake schreef:Goeie kerel, die Paul. Is zowat mijn vaste pijpenboer geworden.

Zonder dollen: Paul van Haddocks is een superkerel. Prima service, staat je altijd vriendelijk te woord, en heeft een énorm assortiment. Als je zijn assortiment volledig in z'n winkel moest leggen kon je zelf niet meer binnen denk ik

Mijn eerste pijp, een Big Ben, komt van daar, en ik spring er af en toe - maar veel te weinig - wel eens binnen.
You're bloody well right Massis!Massis schreef:Laat me raden: ook omdat ie neptune op voorraad heeft?Whitesnake schreef:Goeie kerel, die Paul. Is zowat mijn vaste pijpenboer geworden.![]()
Zonder dollen: Paul van Haddocks is een superkerel. Prima service, staat je altijd vriendelijk te woord, en heeft een énorm assortiment. Als je zijn assortiment volledig in z'n winkel moest leggen kon je zelf niet meer binnen denk ikAl zegt dat misschien meer over de winkel.
Mijn eerste pijp, een Big Ben, komt van daar, en ik spring er af en toe - maar veel te weinig - wel eens binnen.

- Pieter
Ook niets dan goede ervaringen met de webshop.
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand
-
Ook hier alleen maar aangename ervaringen, zowel met de zippo's alsook de tabakken.
-
Ook ondergetekende heeft al 3 pijpen bij Paul gekocht. Echt snelle levering, goed verpakt en kwaliteit.
Mijn laatste was een Stanwell revival 168. Top pijppie.
Ook voor mij mijn vaste (internet)winkel als ik weer eens op zoek ga naar een nieuwe pijp. En dat gaat bijna vanzelf omdat ik nogal eens zijn web bezoek en steeds iets tegenkom waar ik van ga "watertanden".
Dus collegae : goeie zaak en aan te bevelen ( nee ik krijg geen leges voor dit positieve bericht, het is gewoon zo)
grtz
Roan
Mijn laatste was een Stanwell revival 168. Top pijppie.
Ook voor mij mijn vaste (internet)winkel als ik weer eens op zoek ga naar een nieuwe pijp. En dat gaat bijna vanzelf omdat ik nogal eens zijn web bezoek en steeds iets tegenkom waar ik van ga "watertanden".
Dus collegae : goeie zaak en aan te bevelen ( nee ik krijg geen leges voor dit positieve bericht, het is gewoon zo)
grtz
Roan
-
Vandaag in de zaak geweest.
Eenvoudig te vinden en volop gratis parkeergelegenheid.
Een enorm assortiment aan tabakken.
Aangezien ik nog niet veel ervaring heb met flakes, gelijk maar wat verschillende gekocht.
de original black vanilla
Holger danske royal navy flake
Mac Baren navy flake ( die kon ik al)
Capstan original navy cut
Capstan golden navy cut
Troost slices ( ook al eens gehad.)
Peterson university flake
En een mooie vochtsteen cadeau.
Eenvoudig te vinden en volop gratis parkeergelegenheid.
Een enorm assortiment aan tabakken.
Aangezien ik nog niet veel ervaring heb met flakes, gelijk maar wat verschillende gekocht.
de original black vanilla
Holger danske royal navy flake
Mac Baren navy flake ( die kon ik al)
Capstan original navy cut
Capstan golden navy cut
Troost slices ( ook al eens gehad.)
Peterson university flake
En een mooie vochtsteen cadeau.

-
Mooi rijtje Gezel. De Peterson University Flake is de zwaarste. Deze rookte ik
meestal in de avond en met een volle maag.
-
Goed om te weten Rob.
Dan zal ik me goed voorbereiden wanneer ik een 'zware pijp' ga roken.
Dan zal ik me goed voorbereiden wanneer ik een 'zware pijp' ga roken.

- Pieter
Vergis je je hier niet met Peterson's Irish Flake? Dat is namelijk een behoorlijk forse flake. University Flake vind ik wat flakes betreft niet echt aan de zware kant, zeer vergelijkbaar met Capstan blauw (misschien iets zwaarder). Dit terwijl Irish Flake een dark-stoved flake is met aardig wat Kentucky, dat weegt toch behoorlijk.robvoorburg schreef:Mooi rijtje Gezel. De Peterson University Flake is de zwaarste. Deze rookte ik
- Paasei
Alleszins van wat gezel gekocht heeft is die University flake veruit de zwaarste.
Koninklijke Eikel Des Forums.
- Nekker
- Erelid
Dat denk ik ook... Ik ervaar die University Flake toch altijd als een nicotinebom. Dat gezegd zijnde staat hij in mijn top-10 van beste tabakken. Echt een prachtige tabak.
De Irish Flake heb ik tot mijn spijt nog niet gerookt, over de zwaarte tussen de twee kan ik niet oordelen. Maar ik categoriseer de University Flake toch ook al tussen de zwaardere tabakken.
De Irish Flake heb ik tot mijn spijt nog niet gerookt, over de zwaarte tussen de twee kan ik niet oordelen. Maar ik categoriseer de University Flake toch ook al tussen de zwaardere tabakken.
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
-
nou we het er toch over hebben beide zijn hele fijne flakes, maar in mijn beleving is irish flake de zwaardere van de 2 wat natuurlijk door de casing kan komen oid waar irish flake niet of nauwelijks een casing heeft heeft university iets van besjes. beiden zijn rijkelijk voorzien van Mme Nicotine
Groet,
Tom
Tom
- Pieter
Irish flake is echt een compleet andere samenstelling dan de University flake... Dat verschil in sterkte ontstaat door het gebruik van een flinke hoeveelheid donkere Kentucky, niet de casing.
Maarre, misschien herinner ik mij de University flake wel gewoon verkeerd. Alweer een jaar of twee geleden sinds ik die het laatst heb gerookt.
Maarre, misschien herinner ik mij de University flake wel gewoon verkeerd. Alweer een jaar of twee geleden sinds ik die het laatst heb gerookt.
- Eliminator
- Moderator
Nu we het toch over 'maarre' hebben,... in hoeverre gaat dit nog over Haddockspipeshop ??
Back on track, of even wat posts afsplitsen wellicht ?

Back on track, of even wat posts afsplitsen wellicht ?

- Generaal
Ik kan enkel het voorgaande maar bevestigen, ook ik ben 'n regelmatige bezoeker bij Paul, 'n heel toffe, joviale man, die echt 't vuur uit z'n sloffen schiet om je ten dienste te staan.
Ik heb er al heel wat tabakken en pijpen weggezeuld en altijd 'n eerlijk advies gekregen.
Zulke zaken, daar rij je graag 'n eindje voor om!
Ik heb er al heel wat tabakken en pijpen weggezeuld en altijd 'n eerlijk advies gekregen.
Zulke zaken, daar rij je graag 'n eindje voor om!
De enige reis waar de reis mooier is dan de bestemming, is de levensreis.
Time is money, but with hobby you need them both.
Time is money, but with hobby you need them both.