Zat er al op te wachtenEliminator schreef:Nog niemand over de blend-dame begonnen, dan doe ik het maar,..... NICE !

Zat er al op te wachtenEliminator schreef:Nog niemand over de blend-dame begonnen, dan doe ik het maar,..... NICE !
Mooi!Bommel schreef:Ik had eigenlijk deel 3 verwacht van het interessante interview met Hans Wiederman maar de belevenissen van Arno in Amsterdam heeft me ook bekoord.
Mwah da's wel te doen. Zoals je zegt is het ook een ervaring.Arno schreef:Ik kreeg al meerdere vragen daarover, ik was straal vergeten het te vermelden..gezel schreef:Een geslaagd uitstapje Arno.
Wat me benieuwd is hoeveel zo'n blik van 100 gram 'own blend' kost.Je betaald voor zo'n "custom blend" 100 grams blik €25,50. Redelijk qua prijs gezien de hele ervaring.
En lijkt het een beetje op de latakia-blend die je voor de forumtabakken in het hoofd hebt?Arno schreef:Ik kreeg al meerdere vragen daarover, ik was straal vergeten het te vermelden..gezel schreef:Een geslaagd uitstapje Arno.
Wat me benieuwd is hoeveel zo'n blik van 100 gram 'own blend' kost.Je betaald voor zo'n "custom blend" 100 grams blik €25,50. Redelijk qua prijs gezien de hele ervaring.
Een klein beetje denk ik. Ik heb Hans mijn voorkeuren doorgegeven met een recept voorstel en hij heeft die nog wat aangepast.Wowbagger schreef:En lijkt het een beetje op de latakia-blend die je voor de forumtabakken in het hoofd hebt?Arno schreef:Ik kreeg al meerdere vragen daarover, ik was straal vergeten het te vermelden..gezel schreef:Een geslaagd uitstapje Arno.
En voor degenen die wel eens vaker bij Schimmel komen: vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
Eh, ik mis iets?Wowbagger schreef:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja schreef:Eh, ik mis iets?Wowbagger schreef:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
Verklaar u nader Wowbagger!
Dat doet ie dan via Hajenius?Wowbagger schreef:Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja schreef:Eh, ik mis iets?Wowbagger schreef:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
Volgens mij wel. Anders zondag even vragen hoe het ook alweer precies zat.Bananabox-Ninja schreef:Dat doet ie dan via Hajenius?Wowbagger schreef:Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja schreef:Eh, ik mis iets?Wowbagger schreef:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
Ja, dat was ik zeker van planArno schreef:Volgens mij wel. Anders zondag even vragen hoe het ook alweer precies zat.Bananabox-Ninja schreef:Dat doet ie dan via Hajenius?Wowbagger schreef:Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja schreef: Eh, ik mis iets?
Even een kant tekening, dan moet je wel de juiste persoon achter de balie hebben.dewitte schreef:Bedankt Arno. Erg genoten van het interview met Hans. Nog leerrijker was het "my own blend" verhaal. Ik begreep het concept wel, maar nu is het me veel duidelijker
hoe het er exact aan toe gaat.