Zat er al op te wachtenEliminator wrote:Nog niemand over de blend-dame begonnen, dan doe ik het maar,..... NICE !
Nieuw blog van Arno: Dutch Pipe Smoker
-
Arno
Re: Nieuw blog van Arno: Dutch Pipe Smoker
-
Arno
Mooi!Bommel wrote:Ik had eigenlijk deel 3 verwacht van het interessante interview met Hans Wiederman maar de belevenissen van Arno in Amsterdam heeft me ook bekoord.
-
Bananabox-Ninja
Mwah da's wel te doen. Zoals je zegt is het ook een ervaring.Arno wrote:Ik kreeg al meerdere vragen daarover, ik was straal vergeten het te vermelden..gezel wrote:Een geslaagd uitstapje Arno.
Wat me benieuwd is hoeveel zo'n blik van 100 gram 'own blend' kost.Je betaald voor zo'n "custom blend" 100 grams blik €25,50. Redelijk qua prijs gezien de hele ervaring.
In jouw geval had je haast en wist je wat je wilde.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand zoals ik beduidend langer nodig zou hebben.
-
Wowbagger
En lijkt het een beetje op de latakia-blend die je voor de forumtabakken in het hoofd hebt?Arno wrote:Ik kreeg al meerdere vragen daarover, ik was straal vergeten het te vermelden..gezel wrote:Een geslaagd uitstapje Arno.
Wat me benieuwd is hoeveel zo'n blik van 100 gram 'own blend' kost.Je betaald voor zo'n "custom blend" 100 grams blik €25,50. Redelijk qua prijs gezien de hele ervaring.
En voor degenen die wel eens vaker bij Schimmel komen: vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
-
Arno
Een klein beetje denk ik. Ik heb Hans mijn voorkeuren doorgegeven met een recept voorstel en hij heeft die nog wat aangepast.Wowbagger wrote:En lijkt het een beetje op de latakia-blend die je voor de forumtabakken in het hoofd hebt?Arno wrote:Ik kreeg al meerdere vragen daarover, ik was straal vergeten het te vermelden..gezel wrote:Een geslaagd uitstapje Arno.
En voor degenen die wel eens vaker bij Schimmel komen: vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
Oh ja, da's waar ook!
-
Bananabox-Ninja
Eh, ik mis iets?Wowbagger wrote:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
Verklaar u nader Wowbagger!
-
Wowbagger
Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja wrote:Eh, ik mis iets?Wowbagger wrote:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
-
St Patrick
Lekkerrrrrr hoorrr.... Zowel de dame als de AM665 (die laatste nog een beetje jong)... Mooi stukkie text weer vriend.

EDIT: Na nog een tweede keer heel goed kij.... uhhhh lezen.... Die chick is ook best jong...
EDIT: Na nog een tweede keer heel goed kij.... uhhhh lezen.... Die chick is ook best jong...
Last edited by St Patrick on 30 May 2013 10:05, edited 1 time in total.
-
Bananabox-Ninja
Dat doet ie dan via Hajenius?Wowbagger wrote:Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja wrote:Eh, ik mis iets?Wowbagger wrote:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
-
Arno
Volgens mij wel. Anders zondag even vragen hoe het ook alweer precies zat.Bananabox-Ninja wrote:Dat doet ie dan via Hajenius?Wowbagger wrote:Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja wrote:Eh, ik mis iets?Wowbagger wrote:vanaf nu dus daar ook AM 665 te koop!
-
Bananabox-Ninja
Ja, dat was ik zeker van planArno wrote:Volgens mij wel. Anders zondag even vragen hoe het ook alweer precies zat.Bananabox-Ninja wrote:Dat doet ie dan via Hajenius?Wowbagger wrote:Hr. Schimmel vertelde een poos gelden bij een mini-meeting bij hem in de salon dat alle my own blend's ook bij hem besteld kunnen worden.Bananabox-Ninja wrote: Eh, ik mis iets?
Ik vraag me af hoe zoet ze die blends kunnen maken......ik voel een challenge aan komen
-
Arno
Update, het laatste deel van het Hans Wiedemann van HU Tobacco interview: http://dutchpipesmoker.wordpress.com/20 ... co-part-3/
-
dinck
Hear, hear... verstandige woorden over de tendens achter de antirookbeweging!
Weer een uiterst leesbaar en enthousiasmerend stuk, Arno, compliment! Ben nu wel erg benieuwd naar zijn blends, maar waar te beginnen? Volgende keer maar eens naar Lohmar gaan...
franz
Weer een uiterst leesbaar en enthousiasmerend stuk, Arno, compliment! Ben nu wel erg benieuwd naar zijn blends, maar waar te beginnen? Volgende keer maar eens naar Lohmar gaan...
franz
-
Jos
Pfff, moest ik ook deel 1 en 2 gaan lezen die ik nog niet gezien had
Maar het was weer zeer de moeite waard Arno!
Maar het was weer zeer de moeite waard Arno!
-
St Patrick
Heel mooi en krachtig einde van een schitterend interview...
Ik zal volgende week het geheel nog eens lezen, maar voor nu: bedankt maar weer voor een stuk leesplezier...

Ik zal volgende week het geheel nog eens lezen, maar voor nu: bedankt maar weer voor een stuk leesplezier...
-
dewitte
Bedankt Arno. Erg genoten van het interview met Hans. Nog leerrijker was het "my own blend" verhaal. Ik begreep het concept wel, maar nu is het me veel duidelijker
hoe het er exact aan toe gaat.
-
Bananabox-Ninja
Even een kant tekening, dan moet je wel de juiste persoon achter de balie hebben.dewitte wrote:Bedankt Arno. Erg genoten van het interview met Hans. Nog leerrijker was het "my own blend" verhaal. Ik begreep het concept wel, maar nu is het me veel duidelijker
Ik was erzelf afgelopen Vrijdag en ik werd niet geholpen door de dame in kwestie maar door een man die ik niet erg kundig vondt over komen.
Maar goed, ik had gewoon pech denk ik.
-
Arno
Dank u!!
Update: http://dutchpipesmoker.wordpress.com/20 ... l-zutphen/
Ik wist van Upper Ten dat hij graag een vermelding had bij de door hem gemaakte foto's. Als anderen dit ook willen, laat het even weten, dan pas ik het aan.
Update: http://dutchpipesmoker.wordpress.com/20 ... l-zutphen/
Ik wist van Upper Ten dat hij graag een vermelding had bij de door hem gemaakte foto's. Als anderen dit ook willen, laat het even weten, dan pas ik het aan.
-
St Patrick
Werkelijk heel leuk geschreven..... Ik zeg : it's ok...!!!q

-
Eliminator
- Moderator
Erg leuk Arno, jammer dat ik er niet bij was, maar naast alle verhalen hier en het stuk op jouw blog voelt het toch een beetje als 'erbij zijn', thanks !
-
Jos
Arno, zoals gebruikelijk weer een meesterlijk verslag en een genoegen om te lezen.
-
Immler
Leuk artikel Arno.
-
janneman
Ha, fantastisch verslag Arno, dank je!
-
MilleLuci
Geweldig stuk! Over een mooie dag.
-
Calinero
Heel mooi verslag, Arno! En bedankt voor de aparte vermelding, ik wordt er een beetje verlegen van! 
-
robvoorburg
Weer een fraaie Arno!
-
Upper Ten
Mooi verslag weer Arno. Zoals we van je gewend zijn.
Mijn complimenten ook weer voor je taalgebruik.
Mijn complimenten ook weer voor je taalgebruik.
-
Bananabox-Ninja
Heerlijk verslag Arno, keurig.
-
The_Undertaker
- Administrator
-
Bommel
Arno dank voor het uitgebreide interview met Hans.
Ik heb er daadwerkelijk van genoten en het lijkt mij vrij uniek om een diepgaand gesprek te voeren met een tabakblender dat ook nog gepubliceerd wordt op een blog.
Chapeau.
Ik heb er daadwerkelijk van genoten en het lijkt mij vrij uniek om een diepgaand gesprek te voeren met een tabakblender dat ook nog gepubliceerd wordt op een blog.
Chapeau.