Tis een vurrukkulluk lekker ding...

Daarom is jagen ook zo leuk, na een goede vangst krijg je een voldaan gevoel!magicmarcello schreef:Men zegt wel eens "wat je van ver haalt is lekker"en soms moet je daar stad en land voor af reizen, maar een hoop liefdevol geduld loont toch de moeite!
Ik kan mijn nieuwste haremdame daarom dan ook de perfecte Troost en vulling aanbieden waar zij zo naar smacht...
(100gr.-13,40)
Tja, een goede jager komt altijd met een goede jachttrofee thuis al is de prooi nog zo zeldzaam.
Gewoon om z'n meisje te plezieren (en zichzelf uiteraard...)
Excuus voor de late reactie. Van tevoren probeer ik de ragers altijd zo veel mogelijk te ontpluizen. Ik merk alleen dat er bij het ene merk veel meer tussen mijn vingers blijft zitten dan bij het andere merk. Verder blaas ik flink in het mondstuk, maar dit is niet altijd een garantie voor een pluisloze pijpKynikos schreef:Robb: Die Compaenen ragers pluizen behoorlijk. Ik heb eigenlijk maar één keer echt geweldige ragers gehad en dat waren extra dikke/zachte/volle ragers van Big Ben. Die ben ik verder helaas niet meer tegengekomen.
Verder help het al ene hoop om eerst even duim en wijsvinger een paar keer stevig langs de rager te halen, dan is de ergste pluis weg. En na het schoonmaken van je pijp natuurlijk gewoon even flink in het mondstuk blazen.
Robb schreef:Excuus voor de late reactie. Van tevoren probeer ik de ragers altijd zo veel mogelijk te ontpluizen. Ik merk alleen dat er bij het ene merk veel meer tussen mijn vingers blijft zitten dan bij het andere merk. Verder blaas ik flink in het mondstuk, maar dit is niet altijd een garantie voor een pluisloze pijpKynikos schreef:Robb: Die Compaenen ragers pluizen behoorlijk. Ik heb eigenlijk maar één keer echt geweldige ragers gehad en dat waren extra dikke/zachte/volle ragers van Big Ben. Die ben ik verder helaas niet meer tegengekomen.
Verder help het al ene hoop om eerst even duim en wijsvinger een paar keer stevig langs de rager te halen, dan is de ergste pluis weg. En na het schoonmaken van je pijp natuurlijk gewoon even flink in het mondstuk blazen.