Zoooo! Die is zo goed als af!
Als je even doorbuttelt in je hok en niemand stoort je (alleen mijn liefste die koffie komt brengen, lief hè!), maar dan kan je lekker door. Hoewel ik ook nog even een uurtje gewoon lekker heb zitten zitten, beetje lezen hier en een pijpje knallen, Lekkor!
(ow ja, da was Friesche Baai, mwah, bietje pittig als je die stevig trekt, maar goed te pruimen, wellicht gemend nog beter)
En ik heb weer foto`s van wat dingen waarmee ik bezig ben.
Zal er gauw weer plaatsen, anders is het niet eens gebeurd! LOL!
Dit is een honden spel. Balletje Balletje. Laat zich vast wel raden niet? Is inmiddels klaar, maar heb verzuimd de klaar foto te maken. Speeltje is ook al weg.
Dit zijn insectenhotels. Opdracht van vier stuks was dat. Leuk om te doen overigens en ik ben voorstander van het helpen van de "solitaire bijtjes". Tenslotte bestuiven ze wel onze planten e.d en dus ook mijn fruitbomen! En dus ben ik niks te beroerd om voor de gevleugelde vriendjes een huisje te maken.

Leuk overigens, want in de ochtend liggen er wel eens een paar nog te slapen! erg schattig om te zien!
Tjaaaaah!! Hier lag iets op, dat mag niemand zien! LOL!! Komt vast wel een x uit de doos
De kinderstoel. Laat zich raden voor wie die is. Nog lang niet klaar dat ding. Moet nog een la in etc etc, afwerken en meer. Nog een berg werk aan aan dat ding! Ziet er zo prima uit, maar als je dichtbij staat, ai ai wat een broddelwerk was dit zeg! Pfff. Heb al 2x op het punt gestaan ze op te fikken, maar zoals ik ben, lekker stug volhouden!! En door met die banaan!
Und, der tampert mit kugel. Bienoa aaaf, zeggen ze hier. en dat wil zeggen, bijna af! Laatste handje eraan, beetje was etc etc. Nog een laatste check. en persoonlijk vind ik em aan de lange kant, maar het misstaat niet. Wat jullie? (17cm!!)
Zo en nu duik ik weer mijn hok in. Nou ja, duiken, lol, dat zal me een smakker worden dan!! Met een lekkere hap zaagsel erbij e.d. Meh ich krieg trek in un piepke leef luuj! Awel, ik krijg zin op een pijpke vrinden. K`hen zin an een piep. Ik ha sien yn in pipe. Of gewoon Nederlands. Ik heb zin in een pijp!