Alhoewel ik 'm ook redelijk uitgebreid had opgezet, is dit wel een factor hogerWinslow Collector schreef:Verdikkeme, pas 11 januari en (inclusief een nieuwe Winsløw Grade PC) al ruim € 800 euro uitgegeven en mijn voorraad met 1220 gram tabak aangevuld. Ik zet een artikelgroep vooraan (pijp, tabak, sigaar, accessoires), zodat ik kan filteren op die groepen. Of alleen naar de tabak kan kijken of de verhouding accessoires t.o.v. tabak of pijp, enz.drfretboard schreef:Net zoiets als kilometers bijhouden
Ik ben wel benieuwd naar mijn stand eind dit jaar. Ik heb al een overzichtje van wat ik kon nagaan voor dit jaar, dat is dan met name het laatste kwartaal. En daar schrok ik toch wel even van...
Ook de aangeschafte tabakken zet ik per merk en type in de lijst en de gewichten een aantallen gekochte verpakkingen. Zo kan ik eind van een jaar zien hoeveel kilogram tabak ik gekocht heb.
Ja, leuk idee, Drfretboard. Als hobbyist met Excel vind ik het altijd leuk om met dit programma te goochelen. Hier komen vast nog grafiekjes en statistieken aan te pas, als de lijst aardig gevuld is.

Mag ik een kopietje van je bietsen?