Hier krijg ik rare gedachten bij.Bommel schreef:Geniet maar lekker van jezelf en de nieuw pijp Janneman.

Hier krijg ik rare gedachten bij.Bommel schreef:Geniet maar lekker van jezelf en de nieuw pijp Janneman.
Geen Rotterdammer in hart en nieren, maar zeker +1.Eliminator schreef:Het is dat ik een Rotterdammer in hart en nieren ben (vraag me niet precies waarom), maar soms zou ik willen dichter bij de grens te wonen,........
Van die Neumarkt Special No 99 ga je wel spijt hebben IvoL.. Naja, ok smaken verschillen.. Maar ik heb deze ook en naast dat deze tabak bijt is er ook iets met de smaak ervan wat ik niet mag.. Ben eens benieuwd wat jij ervan vindt. Waren de Neumarkt Special 2003 en 2003 niets voor je?Whitesnake schreef:Een Vauen, daar ga je geen spijt van hebben!
Dat idee borreld bij mij ook telkens op als is al die nieuwe Deutschewaren voorbij zie komen.Sidekickelvis schreef:De randstad ligt aan de verkeerde rand?
Hallo IvoL,IvoL schreef:Afgelopen maandag voor de kerstman naar Aachen geweest. Kort over de kerstmarkt gelopen (Reibekuchen mit Apfelmus, mmm). Ook even naar binnen gekeken bij Scheiderwindt, maar daar was het me te druk.
Daarna door naar Jurewicz. Blijft een mooie zaak, de man wist nog precies welke pijp ik een jaar geleden bij hem had gekocht. Met de volgende kerstcadeautjes kwam ik naar buiten:
De pijp is een Vauen, 1400 serie. Daarnaast een blik Neumarkt Special No 99 (Virginia met wat Latakia en Perique).