Maar nu kan ik ook niet wachten op het verslag naar blijkt einde weekend.
Bommel schreef:Ik dacht laat ik maar geen druk op de ketel zetten, maar heren jullie zijn echt van de ongeduldige.![]()
Hoe bedoel je geen druk.?belphegor schreef:Bommel schreef:Ik dacht laat ik maar geen druk op de ketel zetten, maar heren jullie zijn echt van de ongeduldige.![]()
Nou ik ben inderdaad erg nieuwsgierig.
Maar ik heb liever dat men de tijd neemt voor een leuk verslag.
Dan maar snel snel wat voor ons op digitaal papier zetten.
Dus wat mij betreft geen druk.
Wachten doe ik wel. Dus een dag of zelfs een paar dagen wachten is geen probleem voor mij.
(ik ga overigens dadelijk naar het café en check het forum pas morgen in de late ochtend)
Bommel schreef:Hoe bedoel je geen druk.?belphegor schreef:Bommel schreef:Ik dacht laat ik maar geen druk op de ketel zetten, maar heren jullie zijn echt van de ongeduldige.![]()
Nou ik ben inderdaad erg nieuwsgierig.
Maar ik heb liever dat men de tijd neemt voor een leuk verslag.
Dan maar snel snel wat voor ons op digitaal papier zetten.
Dus wat mij betreft geen druk.
Wachten doe ik wel. Dus een dag of zelfs een paar dagen wachten is geen probleem voor mij.
(ik ga overigens dadelijk naar het café en check het forum pas morgen in de late ochtend)
Neem je tijd.Winslow Collector schreef:Het verslagje is meer werk dan ik dacht. Maar het vordert. Nog effe geduld, heren.
Als je maar opschiet.Toon schreef:Geeft niet, Paul.
We volgen de vorderingen met interesse, maar voel je niet opgejaagd door onze nieuwsgierigheid.
Het is gereed maar wil het eerst aan mijn reisgenoten laten zien. Verder is het nogal groot geworden door de vele foto's. Een pdf van 17 MB. ik denk dat ik een nieuw artikeltje maak met de link naar de websites van de twee pijprookclubs waar ik het verslag op plaats.Nekker schreef:Paul, indien je een verslagje plaatst. Stel ik voor om daar een apart topic voor aan te maken. Zo kan dat verslag in de toekomst makkelijker teruggevonden worden.
Ben benieuwd!!!Winslow Collector schreef:Het is gereed maar wil het eerst aan mijn reisgenoten laten zien. Verder is het nogal groot geworden door de vele foto's. Een pdf van 17 MB. ik denk dat ik een nieuw artikeltje maak met de link naar de websites van de twee pijprookclubs waar ik het verslag op plaats.Nekker schreef:Paul, indien je een verslagje plaatst. Stel ik voor om daar een apart topic voor aan te maken. Zo kan dat verslag in de toekomst makkelijker teruggevonden worden.
20 seconden!!!Winslow Collector schreef:In de rooksalon staat een nieuw topic met een link ( http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=4178 ) waar het verslag te vinden is. PDF is een groot bestand (17.8 MB) en dat duurt bij sommigen zeker 20 seconden om te downloaden, afhankelijk van de snelheid van de internetverbinding.
Ach, tegenwoordig hoor ik al gemopper, als iets op de computer niet ogenblikkelijk na de muisklik gebeurt. Dus ik dacht de snelheidsduivels maar even voor te zijn.Luys schreef:20 seconden!!!Winslow Collector schreef:In de rooksalon staat een nieuw topic met een link ( http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=4178 ) waar het verslag te vinden is. PDF is een groot bestand (17.8 MB) en dat duurt bij sommigen zeker 20 seconden om te downloaden, afhankelijk van de snelheid van de internetverbinding.![]()
![]()
![]()
Man, waar praten we over... In de tijd dat we nog met een 9600 baud modem illegale content van een BBS afslurpten was je uren, zo niet dagen, bezig om een proggie binnen te krijgen. We zijn gewoon verwend, en als ik hier lees dat iedereen geduldig is, moeten die 20 seconden ook wel lukken!
![]()
Ik ga lekker voor ik na bed ga die download aanzetten, is 'ie morgen wel binnen
We hebben de deur open gezet bij DTM (Dan Tobacco). Zij willen meewerken aan de PRF blends en Arno speelt hier de grote rol in. Hij mag daar zelfs 1 of 2 dagen stage komen lopen in het productieproces. Komende week probeer ik wat data te krijgen voor een bijeenkomst van het "Comité der Wijzen" (ahumbelphegor schreef:Dan wachten we nu op meer duidelijkheden met betrekking tot de eventuele PRF tabak.