Toch nog wat leuks gevonden bij de Primera.
Dat is het moeilijke van smaken/aroma's te reviewen. Ik zoek bij reviews gewoon naar de feiten (specificaties van bijvoorbeeld apparatuur, inhoud van tabak: virginia, burley, enz) en op basis daarvan probeer ik een eerste oordeel te vormen en of het de moeite van het proberen waard is. Ik bepaal zelf dan wel of ik virginia, burley of latakia lekker vind of dat ik de specificaties van een apparaat het geld wel of niet waard vind.Gypscoprotheres schreef:Ik vind het op zich wel een leuke site, alleen wil het nog wel eens voorkomen dat een tabak die ik heel erg lekker vind compleet wordt afgekraakt alsof het chemische troep met parfum is. :S
Smaken verschillen nu eenmaal. Sommige zijn daar erg negatief over een aromatic terwijl ze eigenlijk sowieso geen aromatics lusten...
Dat is inderdaad een mooi model... Om je vraag te beantwoorden omtrent het metalen filtertje. In het begin hield ik hem erin en redeneerde ik als volgt: De pijpmaker die deze pijp heeft gemaakt zal deze er wel met een reden hebben aan toegevoegd. Wel ik was verkeerd, het enigste wat je ermee bekomt is een vieze stinkende steel die je nog amper echt proper krijgt.mawi schreef: Overigens heb ik een vraag.... er zit zo'n metalen pin of filter in, is het de bedoeling dat deze erin blijft? Zit deze erin geschroefd? Als ik het erin laat, hoe maak je deze schoon? Met een raggertje gaat dan niet, moet ik hem telkens in alcohol reinigen? Of kan het beter eruit halen?
Alleen al de dekseltjes zijn een genoegen om te zien..Kynikos schreef:Mooi stelletje dus.