Van de week werd ik gebeld door Elbert Gubbels en de laatste ronde forumtabak komt eraan over 2,5 à 3 weken. Het zijn 144 blikken. Daarna heb ik Willem Schimmel gebeld en hij had nog 18 niet verkochte blikken van de 1e ronde. In totaal komen er dus nog
162 blikken beschikbaar.
Morgen om 13.00 uur open ik de inschrijving hier in dit topic. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet wie er nou nog met de 1e ronde extra blikken hadden besteld.. Daarom begin ik weer opnieuw. Iedereen kan zich inschrijven maar leden die de 1e ronde nog niet besteld hadden krijgen wel voorrang. De verkoop gaat ook weer verlopen via Willem Schimmel. Je hebt 2 keuzes, of je laat het opsturen of je kan het ophalen bij Willem op de Zutphen-meeting 11 juni. Voor alle duidelijkheid, alle blikken moeten verkocht zijn op die 11e juni in verband met de wetgeving (onze blikken hebben het oude regelgeving artwork en dat mag binnenkort niet meer..).
Dus als ik morgen om 13.00 uur de inschrijvingen open (alle bestellingen voor de mijne om 13.00 uur worden genegeerd!) graag aangeven hoeveel blikken je wil hebben en of je ze opgestuurd wil hebben of dat je ze ophaalt. De prijs is ongewijzigd: €14 per blik van 50 gram.
Omdat ik het grootste deel van mei weg ben zal Deadl0ck dan een oogje in het zeil houden wat betreft de afwikkeling van de forumtabakken.
@ de moderatoren: Kunnen jullie alle bestaande forumtabak topics sluiten (op het review topic na natuurlijk) en deze sticky maken? Dit om verwarring te voorkomen. Alvast bedankt.
p.s. Ik bedenk me net, dit bericht is GEEN grap!