De pixels op het scherm waren nauwelijks opgedroogd of daar dook er warempel ook een nieuwe op!Wowbagger schreef: Nee hoor, er kan zo maar ineens een nieuwe opduiken in dit topic.
Dit blijft een leuk topic.
De pixels op het scherm waren nauwelijks opgedroogd of daar dook er warempel ook een nieuwe op!Wowbagger schreef: Nee hoor, er kan zo maar ineens een nieuwe opduiken in dit topic.
( als deze een nieuwe eigenaar heeft gekregen , ga ik ook weer eens een pijp maken voor de verloting!! )meindert schreef:Deze pijpmaker vind hem prachtig , een gokje wagen dus!!
1: NoneNicer
2: MilleLuci
3: Culann
4: Cipke
5: PhilipV
6: Eliminator
7: Rudolus
8: Kees Flake
9.Tommy LF
10. SKE
11. Freark
12. Wowbagger
13. Capricorn
14. FransP
15. Stoker
16. Meindert
01 Eliminatormeindert schreef: ( als deze een nieuwe eigenaar heeft gekregen , ga ik ook weer eens een pijp maken voor de verloting!! )
Voor nummertje 18 was je net te laat,........ je mag een kansje wagen op 19TabaccoPeanutsch schreef:Met het schaamrood op de kaken doe ik mee met deze loting. Wekelijks, zo niet dagelijks, lees ik alles wat op het forum voorbij komt door, maar reageer nooit... Zal deze week eens foto's van mijn bescheiden pijp- en tabaksverzameling posten...
Hierbijgupper schreef:Jaaaa! Mooie pijp! Wie wil mij even op 24 zetten? Met Tapatalk kan ik dat niet...
En ik wil niet naar binnen: flatlander in mijn winslow onder een rode lamp
Dank en groet van Henk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
28.PollekeToonster schreef:1: NoneNicer
2: MilleLuci
3: Culann
4: Cipke
5: PhilipV
6: Eliminator
7: Rudolus
8: Kees Flake
9.Tommy LF
10. SKE
11. Freark
12. Wowbagger
13. Capricorn
14. FransP
15. Stoker
16. Meindert
17. MaartenS
18. Massis
19. TabaccoPeanutsch
20. Paasei
21. Deadl0ck
22. Cookiemonster
23. JoskeB
24. Gupper
25. hans1
26. SafetyMichel
27. Toonster
Ken uw klassiekersrivulus schreef: Verder "same procedure as every year"![]()