Maar ach wat niet is, kan nog komen.
Heeft iemand nog een derde Winslow?
Al is het maar om er bij te horen.

Fraaie pijp. Maar fraai of niet fraai, die beoordeling is strikt persoonlijk. Het belangrijkste is dat ze goed roken. En mijn kortstondige, enkele maanden, ervaring met Winslow pijpen is dat ze dat erg goed doen ':D'Harmen schreef:Nou, ik zal ook maar bekennen.
Hallo, ik ben Harmen, en ik ben een Winslow eigenaar.
Ik mag ook graag op m'n bed liggen roken hoor, maar meestal niet vlak voor het slapen. Heeft je vrouw iets waardoor ze in een doorrookte slaapkamer moet slapen dan?multiballs schreef:haha inderdaad,voor sommigen een vreemde plek,
lekker ontspannen op bed even tv kijken,
pijpje erbij...
maar dat heeft eigenlijk meer een medische reden mbt mijn vrouw......
Kynikos schreef:Ik mag ook graag op m'n bed liggen roken hoor, maar meestal niet vlak voor het slapen. Heeft je vrouw iets waardoor ze in een doorrookte slaapkamer moet slapen dan?multiballs schreef:haha inderdaad,voor sommigen een vreemde plek,
lekker ontspannen op bed even tv kijken,
pijpje erbij...
maar dat heeft eigenlijk meer een medische reden mbt mijn vrouw......Mijn excuses, misschien is het een hele ernstige zaak, maar ik kan met al mijn creativiteit geen link leggen tussen het roken in bed en een medische zaak. Tenzij jullie aparte slaapkamers hebben natuurlijk.
En mis je het einde van de fiilm.multiballs schreef:klopt inderdaad,knus, gezellig,raam beetje open,pijpje aan bij de TV,
en met een goed pijpje,zou ik anders steeds bijna een uurtje buiten zijn...Bommel schreef:Oef niet doorgelezen dat de vrouw van Mulitballs voor haar gezondheid vaak op bed moet liggen.
Geeft gelijk een ander, toch knus, beeld.