meest voor minst

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
diego

meest voor minst

Bericht door diego »

hey
ik vroeg mij af zou er iemand al de moeite genomen hebben om dit vergelijk te maken
stel,
ik heb 125euro aan tabak te besteden
op welke site heb ik meest tabak voor de minste prijs (verzending inbegrepen)
diego
savinelli,winslow,bigben,dirk claessen
greetz diego

multiballs

Re: meest voor minst

Bericht door multiballs »

Het gaat mij nooit om het meest,
Maar om kwaliteit en de smaak...
Het enigste wat voor mij voordeliger is,
om tabak in duitsland te bestellen,
Winslow tabakken kan ik daar voordeliger kopen....
WINSLOW Waarom niet ?

Bert van Hell

Bericht door Bert van Hell »

Koop dan Semois bij Verloo. 200 gram voor € 15,75.
Of ga naar Luxemburg, daar is de prijs ook flink lager.

diego

Bericht door diego »

sorry
heb mij blijkbaar verkeert uitgedrukt
is niet de bedoeling om zoveel mogelijk tabak te halen uit 10euro
maar bv de gekende petersons,wolarsen,enz
savinelli,winslow,bigben,dirk claessen
greetz diego

Bert van Hell

Bericht door Bert van Hell »

Dan zou je zelf een vergelijking kunnen maken aan de hand van de verschillende bekende websites. Waarbij je natuurlijk rekening moet houden met de verzendkosten. Lijkt me nog een leuke tijdsbesteding ook voor als je een avondje vrij bent.

Markerbeer

Bericht door Markerbeer »

En vergeet natuurlijk niet om je reken-inspanningen te delen op het forum.
Denk dat daar meer mensen in geinteresseerd zijn.
“A pipe is the fountain of contemplation, the source of pleasure, the companion of the wise; and the man who smokes, thinks like a philosopher and acts like a Samaritan.”
-Edward George Bulwer-Lytton, 1st Baron Lytton

Paasei

Bericht door Paasei »

Diego,
Duitse sites vergelijken, maar ook mysmokingshop.co.uk. Verzending uit Engeland is mss wat duurder, maar sommige tabakken zijn daar dan weer goedkoper... gewoon een ficitieve bestelling maken en uitrekenen.

Maar ... hoe ver woon je van Antwepen?
Huis Verloo heeft veel keuze, prijzen liggen nagenoeg hetzelfde als in Duitsland, je hebt geen verzendingskosten enkel je verplaatsing, en op de koop toe kom je nog eens in 't Stad !
Koninklijke Eikel Des Forums.

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Huis Verloo is inderdaad een aanrader. Zij verkopen een aantal tabakken die in
Nederland niet op de markt zijn, waaronder veel van Samuel Gawith.

Het merk Ashton wordt zo hier en daar in Nederland verkocht. Bij Verloo kwam
ik een blikje tegen dat hier niet voorhanden is.
Old London-Pebble Cut. Dat neem ik dan mee om eens te proberen.

Daarnaast heeft Antwerpen alles om er een dagje van te maken.

Gypscoprotheres
Contacteer:

Bericht door Gypscoprotheres »

http://www.peterheinrichs.de/ is volgens mij wat voordeliger wat betreft de verzending... Wat je inderdaad kunt doen is even naar een paar verschillende sites gaan (waar ze hebben wat jij wilt), vervolgens je winkelmand vol gooien en kijken wat de totaalprijs incl. verzendkosten is. (zo heb ik het dan gedaan)

jarnogab

Bericht door jarnogab »

Gypscoprotheres schreef:http://www.peterheinrichs.de/ is volgens mij wat voordeliger wat betreft de verzending... Wat je inderdaad kunt doen is even naar een paar verschillende sites gaan (waar ze hebben wat jij wilt), vervolgens je winkelmand vol gooien en kijken wat de totaalprijs incl. verzendkosten is. (zo heb ik het dan gedaan)
Ik doe dat ook af en toe. En zo leer je die onlineshops en hun tabakscollectie wat kennen ook
Groeten,
jarnogab

Pieter

Bericht door Pieter »

4noggins.com heeft een belachelijk breed aanbod van tabakken voor bodemprijzen. Enige nadeel zijn de hogere verzendkosten door verzending vanuit Amerika.

Ga je echter een bulkbestelling doen (125 euro? meer dan genoeg) haal je dat verschil er snel genoeg uit.
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand

jarnogab

Bericht door jarnogab »

Pieter schreef:4noggins.com heeft een belachelijk breed aanbod van tabakken voor bodemprijzen. Enige nadeel zijn de hogere verzendkosten door verzending vanuit Amerika.

Ga je echter een bulkbestelling doen (125 euro? meer dan genoeg) haal je dat verschil er snel genoeg uit.
Met het risico van douanekosten...
Groeten,
jarnogab

Pieter

Bericht door Pieter »

Welnee. Daar weten ze bij 4noggins goed mee om te gaan.
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand

Luys
Moderator

Bericht door Luys »

Pieter schreef:Welnee. Daar weten ze bij 4noggins goed mee om te gaan.
Ja 4noggins misschien wel, maar de douane hoeft er maar 1 keer lucht van te krijgen dat 4noggins tabak levert. En als ze dan regelmatig die naam voorbij zien komen, reken maar dat er gecontroleerd gaat worden!
"Hee, een groot pakket van 4noggins... Da's toch die tabak-website? Laten we dit maar eens nader bekijken..." -> Rekening!
Pijproker des forums

Peregrijn

Bericht door Peregrijn »

Vraag me af hoe dat bij de douane in zijn werk gaat, lijkt me schier onmogelijk dat ze alle binnenkomende pakketen handmatig kunnen controleren maar heb zo'n donker bruin vermoeden dat een bestelling à €125,- qua grote niet snel ongemerkt de grens passeert. Hou het zelf in ieder geval toch liever bij af en toe een kleinere hoeveelheid.

On-topic: ik vind de verschillen tussen onderlinge webshops vaak miniem, zou dus eerder kijken zoeken naar de laagste verzendkosten + de grootste diversiteit aan tabak. Misschien ligt dat aan mij maar ik vind in de Nederlandse tabakshandel vooral veel variatie in gesausde/aromatische tabakken en maar mondjes maat balkan's & engelse, dat is voor mij de reden om eens over de grens te neuzen.
Afbeelding

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Peregrijn schreef:Misschien ligt dat aan mij maar ik vind in de Nederlandse tabakshandel vooral veel variatie in gesausde/aromatische tabakken en maar mondjes maat balkan's & engelse, dat is voor mij de reden om eens over de grens te neuzen.
Ligt niet aan jou. Dat is ook al iets waar ik me aan irriteer en ook voor mij een reden om over de grens te neuzen. In Duitsland hebben ze behoorlijk wat heerlijke latakiatabakken zoals Balkan Passion en Olaf's Favourite English van HU Tobacco en de Balkan van Linzbach.
Afbeelding

St Patrick

Bericht door St Patrick »

Arno schreef:
Peregrijn schreef:Misschien ligt dat aan mij maar ik vind in de Nederlandse tabakshandel vooral veel variatie in gesausde/aromatische tabakken en maar mondjes maat balkan's & engelse, dat is voor mij de reden om eens over de grens te neuzen.
Ligt niet aan jou. Dat is ook al iets waar ik me aan irriteer en ook voor mij een reden om over de grens te neuzen. In Duitsland hebben ze behoorlijk wat heerlijke latakiatabakken zoals Balkan Passion en Olaf's Favourite English van HU Tobacco en de Balkan van Linzbach.
Kijk ook maar eens in the USA... Bijv. voor een heerlijke Frog Morton...:)
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Peregrijn

Bericht door Peregrijn »

St Patrick schreef:
Arno schreef:
Kijk ook maar eens in the USA... Bijv. voor een heerlijke Frog Morton...:)
Altijd fijn medestanders :wink: In de al eerder genoemde bestelling bij 4noggins zat inderdaad een blikje Frog Morton on the town! Eerst alleen even het één en ander in rook doen opgaan eer ik die open maak :mrgreen:
Afbeelding

Plaats reactie