Ben nog niet goed wakker hoor!belgianpipesmoker schreef:ze is niet van mij hoor !!Whitesnake schreef:Toffe pijp Belgian!

Ben nog niet goed wakker hoor!belgianpipesmoker schreef:ze is niet van mij hoor !!Whitesnake schreef:Toffe pijp Belgian!
Mooi schaaltje hoor, sporen maken het alleen maar authentiek. Maar eh...vier blikjes troost slices per week? Dat is flink doorroken.Jos schreef:Mijn net door de post gebrachte Troost betaalschaal. Toch wel bijzonder, Multiballs nog dank voor de geplaatste tip!
Het vele geld dat vroeger over de schaal ging heeft zijn sporen daarop wel nagelaten. Maar niet storend, hoort erbij..
En op de betaalschaal is pas goed te zien hoeveel 31 euro is. Het bedrag voor 4 blikjes Troost slices, mijn wekelijkse rantsoen.
Ik zal voortaan naar PRF bijeenkomsten de schaal meenemen voor financiële ondersteuning. Iedereen kan zijn bijdrage dan op de schaal kwijt.
Annie, kan je zeggen waarin het kwaliteitsverschil zit?annie69 schreef:dat zijn de goede ruimers betere kwaliteit dan de zwarte.Arclaud schreef:Gisteren heb ik een pijpruimer gekocht.
janneman schreef:Goeie vondst Martin! En wat aardig dat ze er ook al een klein pijpje aan gehangen hadden![]()
![]()