Mooi mooi, ben ook op zoek naar nog een aansteker.
Wat kost deze?
Mooi mooi, ben ook op zoek naar nog een aansteker.
Bedankt. Van www.smokingpipes.combelgianpipesmoker schreef:@ charlie'
Mooie tamper zeg, van waar heb je hem?
En bovenal handig! Alles zit goed vast en weggeborgen. De kans om onderdelen te verliezen is dus klein.janneman schreef:En die pijpenruimer komt in een wel heel mooi doosje Arclaud!
Ik heb de ruimer gekocht bij Huis Verloo in Antwerpen. Hij stond achter in de zaak in een glazen kast links naast de toegangsdeur tot de humidor. Ik heb het laatste exemplaar uit de kast, maar misschien hebben ze er nog in voorraad.diego schreef:hey Arclaud
waar heb je deze ruimer gehaald
heb deze nog nergens gezien (altijd de zwarte)
robvoorburg schreef:Dat klopt, helaas is het mondstuk bij meerschuim pijpen
nogal eens iets waar de maker te weinig aandacht aan
besteedt.
Dat geldt eveneens voor de tige. Het werkt bij veel van
deze pijpen met een schroefdraad in het meerschuim.
Fraaie pijp trouwens!
robvoorburg schreef:Het valt mij op dat de ene meerschuim eerder kleurt
dan de andere.
Een kleine attentie noemt die dat?!Nekker schreef:Zoals zovelen is bij mij de sigaar de springplank geweest naar de pijp. Ik rook af en toe nog altijd graag eens een lekkere kwaliteits sigaar. Nu was ik bij mijn geliefde buur om hem nieuwjaar te wensen hij zei dat hij een kleine attentie voor mij had. Ik viel van mijn stoel:
Een aantal cohiba's van 17,50 euro het stuk. Het zijn sigaren die (nog) niet in mijn prijscategorie liggen, dus vandaar heb ik ze ook nog nooit gerookt. Dit wordt een primeur! Ze werden naar verluid enkel en alleen voor Fidel Castro en andere belangrijke figuren binnen het regime gemaakt. Sinds de jaren '80 zijn ze dan ook op de markt. Iemand hier ervaring mee? Hij heeft ze al wel een maand dus opnieuw bevochtigen is wel aan de orde. alleen heb ik wel geen humidor...
Nekker schreef:Zoals zovelen is bij mij de sigaar de springplank geweest naar de pijp. Ik rook af en toe nog altijd graag eens een lekkere kwaliteits sigaar. Nu was ik bij mijn geliefde buur om hem nieuwjaar te wensen hij zei dat hij een kleine attentie voor mij had. Ik viel van mijn stoel:
Een aantal cohiba's van 17,50 euro het stuk. Het zijn sigaren die (nog) niet in mijn prijscategorie liggen, dus vandaar heb ik ze ook nog nooit gerookt. Dit wordt een primeur! Ze werden naar verluid enkel en alleen voor Fidel Castro en andere belangrijke figuren binnen het regime gemaakt. Sinds de jaren '80 zijn ze dan ook op de markt. Iemand hier ervaring mee? Hij heeft ze al wel een maand dus opnieuw bevochtigen is wel aan de orde. alleen heb ik wel geen humidor...
zeker prima sigaren. Maar ben zelf ook meer fan van dominicaans.Eliminator schreef:Fraaie meerschuimen pijp, enjoy !!!
Cohiba is een absolute kwaliteitssigaar, maar wel één waar je van moet houden, ik heb op verschillende momenten van mijn leven een Cohiba mogen roken, maar mijn voorkeur ligt toch bij de Dominicaanse longfiller.
Cubanen in het algemeen zijn voor mij net een tikkeltje té, misschien een tip voor de eerste Nekker, rook hem niet op een nuchtere maag !
Verder kan ik slechts zeggen, ENJOY, als jij wel in de wieg gelegt ben voor Cubanen zul je van deze zeker gaan genieten !!
Pieter schreef:Ik heb een hele hoop nieuwe aanwinsten niet meer in deze topic geplaatst, maar de volgende wil ik jullie toch niet onthouden:
Wat een schoonheid! Ik zag deze staan op de site van Peter Heinrichs, en mijn maag keerde spontaan om van al dat moois. Meteen gekocht.
ze is niet van mij hoor !!Whitesnake schreef:Toffe pijp Belgian!