EDIT: Ah, ik lees het net bovenin, een sigarenaroma. Ik zal er vanavond nog eens eentje roken en erop letten of ik het proef.
Inderdaad, een van de flakes die mijn standaard tabak zou kunnen zijn. In de loop der jaren af en toe gerookt en nu weer rokend uit een Winslow. Ik zou het een waardige plaatsvervanger vindenantonius schreef: Wel errug lekker trouwens,een mooie vervanger voor onze jos als de troost slices slecht verkrijgbaar is
Gelukkig hebben de meesten hun leesbril nooit op..Arno schreef:Ik vind hem lekkerder dan Troost slices...![]()
Ik vind deze Capstan blauw ook één van de betere virginia'sArno schreef:Erge is, ik kreeg net een mailtje van de verkoper of ik (buiten ebay om) was geïnteresseerd in nog wat blikjes meer hiervan. Tempting..... Eerst maar eens op z'n Hollands onderhandelen over een eventuele prijs
Dat was je geraden ook..Martin Romijn schreef:hmm...misschien mijn oude blikje binnenkort eens open maken......
Maar ik wel miljaar.capstan lekkerder als TROOST SLICES?Jos schreef:Gelukkig hebben de meesten hun leesbril nooit op..Arno schreef:Ik vind hem lekkerder dan Troost slices...![]()
Amen!robvoorburg schreef:De eerste keer overkwam het me binnen een jaar pijproken met Mac Baren Mixture.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik pijproken niet eens zo lekker vond, alle
aandacht ging naar het aanhouden en het teveel tampen.
Waarschijnlijk omdat de aandacht bij het huiswerk was en ik zodoende afgeleid was
ontstond dat hemelse genot dat een pijp kan schenken, toen was ik verkocht.
!!!! Mijn beste pijpen rook ik ook in de auto! Het smaakt en rookt dan altijd prima. Misschien is het vanwege de kleine ruimte dat je de tabak wat meer beleeft. Ook rook ik door het rijden wat rustiger. Ik kan wat minder tampen omdat dat wat moeilijker is op de snelweg (ik beheers het kniesturen niet) en eigenlijk is dat wel goed. Ook wil ik graag de hele rit doen met 1 pijp (ik rook altijd op weg naar mijn vriendin, een rit van 1 uur 10 minuten) dus als ik halverwege merk dat het te rap gaat rook ik wat rustiger. Thuis heb ik toch vaak de neiging wat meer door te stomen..Luys schreef:Beide keren rookte ik hem in de auto
Hmm, misschien moet ik jou woensdag maar laten rijden danArno schreef:!!!! Mijn beste pijpen rook ik ook in de auto! Het smaakt en rookt dan altijd prima. Misschien is het vanwege de kleine ruimte dat je de tabak wat meer beleeft. Ook rook ik door het rijden wat rustiger. Ik kan wat minder tampen omdat dat wat moeilijker is op de snelweg (ik beheers het kniesturen niet) en eigenlijk is dat wel goed. Ook wil ik graag de hele rit doen met 1 pijp (ik rook altijd op weg naar mijn vriendin, een rit van 1 uur 10 minuten) dus als ik halverwege merk dat het te rap gaat rook ik wat rustiger. Thuis heb ik toch vaak de neiging wat meer door te stomen..Luys schreef:Beide keren rookte ik hem in de auto
Nah, 'k heb een klaphelm, dus als je niet te hard rijd (stapvoets zeg maar) kan het wel... Maar dat schiet alleen niet opantonius schreef:tja luys,dan zul je toch die tdm moeten inruilen voor zo`n rijdend plastieken bankstel met een schuifpui boven het stuur,dan kun je ook op de motor een pijp rokenluys schreef: Maar ik snap het wel, als ik tamper doe ik dat met de pijp in m'n hand aan het stuur en dan de tamper erin. Aansteken gaat met een pijp-zippo prima: pijp in de hoek van de mond, zippo aan, en op de ketel houden (even mikken door vanuit je ooghoek naar de pijp te kijken en ogen weer gauw op de weg). Heb het roken tijdens het rijden aardig onder controle, alleen op de motor wil het nog niet zo vlotten![]()
![]()
.
Maar dat zie ik niet zo gauw gebeurendenk ik.
Eenmaal TDM altijd TDM.
gr antonius
Ik heb het ook maar gejat van Winslow CollectorNekker schreef:Ik gebruik even de opstelling van Arno, omdat ik die goed overzichtelijk vind. Hopelijk is deze niet copyright beschermd, Arno?![]()
Huh??? Kentucky?? Hmm... Je hebt deze, Capstan Medium Navy Cut http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... M&TID=1090 en deze Capstan Original Navy Cut (inderdaad met Kentucky als ik tobaccoreviews moet geloven) http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... O&TID=3532.Nekker schreef:Geur vanuit het zakje
Het eerste wat je enorm opvalt is de hele zoete geur die je overvalt. Het is duidelijk deze tabak moet o.a. sterk bestaan uit Virginia. Verder onderzoek wijst ook uit dat er Kentucky in zit. Op dat vlak een perfect eerlijke tabak, what you see is what you get!