Ik moest ook even goed aan de linkerkant kijken van wie die fraaie zin afkomstig wasKynikos schreef:Joey Peters schreef:wel niet met voor

Ik moest ook even goed aan de linkerkant kijken van wie die fraaie zin afkomstig wasKynikos schreef:Joey Peters schreef:wel niet met voor
Kynikos schreef:Joey Peters schreef:wel niet met voor
He he, eindelijk een volwaardig moderator op een pijprookforum.Eliminator schreef:Heren, de laatste der Mohicanen is overstag, Eli heeft het Pijpenbrevier in huis !![]()
*Kynikos verbergt zich met strijdbijl in de bosjes, zachtjes mompelend dat hij er niet alleen geen heeft, maar ook geen wil.Eliminator schreef:de laatste der Mohicanen is overstag, Eli heeft het Pijpenbrevier in huis !![]()
Gefeliciteerd man! Veel leesplezierEliminator schreef:Na vorige week het boekje eens door gebladerd te hebben toch ook maar eens op zoek gegaan, advertentie van marktplaats uit Rotterdam, na wat mailcontact bleek het op loopafstand te zijn, dus vanavond met de viervoeter en wat groter ommetje gemaakt.
Heren, de laatste der Mohicanen is overstag, Eli heeft het Pijpenbrevier in huis !![]()
Troost je, ik heb er ook geenKynikos schreef:*Kynikos verbergt zich met strijdbijl in de bosjes, zachtjes mompelend dat hij er niet alleen geen heeft, maar ook geen wil.Eliminator schreef:de laatste der Mohicanen is overstag, Eli heeft het Pijpenbrevier in huis !![]()
Hoezo, ook?Arno schreef:Troost je, ik heb er ook geenKynikos schreef:*Kynikos verbergt zich met strijdbijl in de bosjes, zachtjes mompelend dat hij er niet alleen geen heeft, maar ook geen wil.Eliminator schreef:de laatste der Mohicanen is overstag, Eli heeft het Pijpenbrevier in huis !![]()
ik twijfel alleen een beetje over de bevestiging van het mondstuk. De bevestiging is van metaal. En in de kop zit een soort ( keramiek of kurk oid waar je hem in schuift. Ik ben altijd bang dat dat gedeelte afbrokkelt en je vervolgens de steel niet meer in de kop kan bevestigen. ) heb jij daar ervaring mee bij een van je pijpen ? wellicht kan ik eens een betere foto plaatsen van dat gedeelte.janneman schreef:Ik weet niet zo heel veel van Lindbergh af, maar heb er zelf ook een. Goeie pijp, die me uiteindelijk nu net leerde dat betere pijpen de moeite waard waren (ik kocht de Lindbergh die ik heb in 1977 uit zo'n mandje met goedkope uitzoek-pijpen, maar hij was al snel een van de beste rokers die ik toen had).
Het metalen systeempje heb ik bij de mijne er al snel uitgehaald (doe dat sedert dien vrijwel altijd) en ik rook hem gewoon zonder filter.
Het werd tijd ook! Nu nog een grondige studie van het Pijpenbrevier zodat hij er vrijelijk uit kan citeren.Eliminator schreef:Eli heeft het Pijpenbrevier in huis !![]()
Als ie ons maar niet gaat bekeren.Jos schreef:Het werd tijd ook! Nu nog een grondige studie van het Pijpenbrevier zodat hij er vrijelijk uit kan citeren.
Wees gerust, dat zware kost obstakel hebben we niet meer in huis.Bart Iron schreef:@Master Fan: Die Buldog is echt mooi!!
Als ie ons maar niet gaat bekeren.Jos schreef:Het werd tijd ook! Nu nog een grondige studie van het Pijpenbrevier zodat hij er vrijelijk uit kan citeren.
Ik ben nog niet zover, dus maar even doorgebladerd naar 291... En nee, het is niet einde boek. Kijk zo zelf maarEliminator schreef:Het is dat vrouwe Eli al op bed ligt en ik nu niet zonder overlast te veroorzaken het Pijpenbrevier erbij kan pakken, want ben nu toch wel heel benieuwd wat er op pagina 291 staat(of is dat 'einde boek' ?)
Ach, we zien morgen verder