http://www.kirstenpipe.com/
Bedankt, Eli! Je hebt PB!Eliminator schreef:PB me even je adres Burrey, stuur je met plezier een sample toe.Burrey schreef:Winslow nr.1 heeft altijd een beetje tot mijn verbeelding gespeeld, zeker na de lovende reacties van Eliminator. Ik wil hem zeker nog eens proberen.
Veel rookplezier, Binjie. Wie weet ontdek je nog enkele subtiele "zoete" hints in de tabak.
Wat voor prijzen moet ik aan denken?multiballs schreef:ze roken echt super,
zeker het reinigen is zeer makkelijk,
omdat einde vd steel,de plug eruit kan,
en er een prop keukenrol doorheen kan voor reinigen
Helaas is Bjarne Nielsen in februari 2008 overleden. De inventaris van nieuwe pijpen die hij nog had is verkocht aan de mensen van cupojoes.com, goeie plek om dus te zoeken voor wat moois. Ze zijn nog wel te krijgen, maar nieuwe worden schaars. Ben blij dat ik destijds nog een nieuwe heb weten te kopen.Burrey schreef:Bedankt, Eli! Je hebt PB!
Pieter, mooie pijp. Volgens mij heb ik wel vaker Bjarne-pijpen langs zien komen die ik wel zag zitten, tijd voor wat onderzoek....
drfretboard schreef:Wat voor prijzen moet ik aan denken?multiballs schreef:ze roken echt super,
zeker het reinigen is zeer makkelijk,
omdat einde vd steel,de plug eruit kan,
en er een prop keukenrol doorheen kan voor reinigen
Dat klinkt als een goede aflsuiting van een goede dag met goede zaken die gedaan zijn in een goede winkel.barolo schreef:ik ben gisteren vanuit het hoge noorden naar Zutpen afgereisd. Ik was op zoek naar een mooie pijp, ik heb nu 3 "normale" pijpen, maar wil eigenlijk voor de speciale momenten een mooie pijp.
Ik werd hartelijk ontvangen door de heer Schimmel, heb veel pijpen in mijn hand gehad en heb uiteindelijk de Winslow jaarpijp 2010 gekocht. Gisteravond heerlijk gerookt met Winslow tabak nr 1.
het is werkelijk een prachtige pijp, super afgewerkt en een genot om te roken!
hier een plaatje van de pijp, even geleend van het internet
dat gevoel had ik ook al, mooie pijp en mooie wijn, goede combi!Forza1961 schreef:Mooie pijp. Past wel bij een goede Barolo die je een uur van te voren al moet laten luchten/open trekken. En dan een uurtje wachten op je favoriete pijp. Er zijn ergere dingen lijkt me...
Natuurlijk roken ze super en ik kan het weten want ik heb een rechtmodel al jaren in gebruik.