ik ben bezig met het maken van een wikkel voor een blikje waar ik mijn Balkan Supreme in wil doen. Zo'n zip-lock bulk zak is niet echt handig.. Maar nu kan ik nergens op het internet een fatsoenlijk logo vinden

Potverdorie: Pietje OngeduldArno schreef:@ WC: Nee een week of twee wil ik niet wachtenWil het morgenvroeg afmaken zodat ik van het weekend het blikje klaar heb. Maar toch bedankt!!
Winslow Collector schreef:Potverdorie: Pietje OngeduldArno schreef:@ WC: Nee een week of twee wil ik niet wachtenWil het morgenvroeg afmaken zodat ik van het weekend het blikje klaar heb. Maar toch bedankt!!
![]()
Maar je hebt geluk, makker. Omdat Rudi deze week in buitenland was, heeft hij mij zijn tabakskoffer meegegeven voor zijn klantjes van ons rokersgilde in Middelburg. Daar hadden we woensdag onze maandelijkse bijeenkomst en velen bestellen hun tabak bij Rudi, dus die honneurs heb ik even waargenomen.
Ik zit net even te kijken of er Alsbø tussen zit. En ja hoor: wel drie verschillende. Ik offer mijzelf nu op () door een pakje Alsbø Black te kopen, want het is erg lang geleden dat ik die nog eens gerookt heb. Maar dat interesseert jou natuurlijk niet.
![]()
Ik heb nu het papier uit het plastic van het pakje gefoeterd en zit met een zwaar gehavende verpakking. Inmiddels is het na 01.00 uur, dus ik ga nu niet meer mijn scanner van zolder halen en op mijn laptop aansluiten. Ik ga nu eerst pitten, moet morgen ook nog een beetje fris zijn op mijn werk.
Ik zal morgenavond het logo voor je inscannen en naar je Hotmail adres doormailen. Het bedoelde logo is 18 x 18 mm en is volgens mij redelijk scherp, als origineel. Maar wel een beetje glanzend.
Normaal scan ik als JPEG, maar ik zal kijken of dit ook als TIFF kan. Volgens mij heb je dan een betere kwaliteit, of niet? Of geef even aan wat jouw voorkeur is, dan kijk ik of ik dat voor elkaar krijg.
Ik zie wat af, met jou.Nee hoor, geintje. Voor de ontwerper van het forumlogo doe ik graag een stapje extra. Komt vrijdagavond jouw elektronische brievenbus inrollen. Is dat nog wel goed?
Dat herken ik. Dingen die ik leuk/belangrijk vind moeten ook helemaal goed zijn en er gelikt uitzien. Ik vraag me trouwens nog steeds af of dat een vorm van perfectionisme is of een neurotische tik.Arno schreef:maar als ik iets doe wil ik het ook goed doen.
Hahaha! ook ik bezit honderden CD's en ik heb ze allemaal op alfabet van band en dan op uitbrengdatum gesorteerd. EN elke CD zit ook precies hetzelfde erin hahaha. Dus ik ben ook wel een tikje neurotisch wat dat soort dingen betreft. Ik kan me er gewoon niet toe brengen bv. snel op het blikje met een stift de naam van de tabak te schrijven, nee, dat moet dan meteen mooi zijn.Winslow Collector schreef:Wat zeker neurotisch is, dat geef ik meteen toe: ik bezit vele honderden muziek CD's. En alle CD's zitten zodanig in hun doosje, dat wanneer je het opent, de CD nooit scheef of op zijn kop zit. Elke CD draai ik automatisch dezelfde leesbare richting als het hoesje. En dat is dus een tik, vrees ik..
Winslow Collector schreef:En alle CD's zitten zodanig in hun doosje, dat wanneer je het opent, de CD nooit scheef of op zijn kop zit. Elke CD draai ik automatisch dezelfde leesbare richting als het hoesje. En dat is dus een tik, vrees ik.
Hilarisch herkenbaar (we gaan off-topic, maar het logo is nu toch al geregeld, want dat ga ik zometeen scannen voor Arno). Maar echt, die cassettebandjes:Eliminator schreef:[ heb ik meer dan 500 nieuwe stripjes zitten maken zodat ze weer allemaal hetzelfde waren.
Dat is inderdaad haast ziekelijk, haha.Eliminator schreef:Beste Paul, laat ik je vertellen dat het bij ons allemaal nog best wel mee valt, er is er één geweest die deze tik tot in het extreme heeft doorgetrokken,... een oud collega van me !
Die heeft z'n halve huis verbouwd en elke schroef zat op de zelfde manier geschroeft, dus niet de ene schroef gleuf verticaal, de ander horizontaal of diagonaal,.. nee, allemaal hetzelfde.
En nog veel zieker, er was zelfs nagedacht hoe ze allemaal te schroeven,... alle gleufjes stonden netjes verticaal (omdat er horizontaal anders meer stof ik kon blijven liggen),.... dus hoe gek we soms denken te zijn,... er zijn er altijd gekker !![]()
Maar goed, back ontopic, en mocht dat verder klaar zijn kan hier morgen denk ik verder wel een slotje op.
Eliminator schreef:En nog veel zieker, er was zelfs nagedacht hoe ze allemaal te schroeven,... alle gleufjes stonden netjes verticaal (omdat er horizontaal anders meer stof ik kon blijven liggen)
Ik weet het; hier ook vanaf het begin af aan: pijpekop recht aan de steel! En we zijn niet de enige Rob, dus wees gerustrobvoorburg schreef:Daar raak je een tere snaar Luys!
Bij iedere pijp die ik opsteek wordt hierop gelet.
Haha, dit is al even geleden. Ik kwam toevallig vandaag het blik tegen hiervan toen ik mijn tabak in verhuisdozen aan het doen was. Natuurlijk mag je het gebruiken! Laat je ook weten wat je van de tabak vindt?wulle schreef:Arno,
Bedankt voor de afbeelding, kan ik dan ook gebruiken om op mijn weckpot met Balkan Supreme te plakken ( mits natuurlijk jouw toestemming....pleeaase...)
rudi 'de wulle'
Doe ik! Eerst nog een beetje laten sluimeren in de weckpot, daar wordt ie alleen maar beter van (vrije adaptatie Boudewijn De Groot)Arno schreef:Haha, dit is al even geleden. Ik kwam toevallig vandaag het blik tegen hiervan toen ik mijn tabak in verhuisdozen aan het doen was. Natuurlijk mag je het gebruiken! Laat je ook weten wat je van de tabak vindt?wulle schreef:Arno,
Bedankt voor de afbeelding, kan ik dan ook gebruiken om op mijn weckpot met Balkan Supreme te plakken ( mits natuurlijk jouw toestemming....pleeaase...)
rudi 'de wulle'