Onlangs deze mooie Canadian Savinelli 802 Virginia via Ebay gekocht. Nooit gerookt en voor 75 Euro thuis geleverd. Koopje dus.
Classy met die messing/faux ivoire ring.
De pijp is voorzien voor een 6mm balsa filter. Er zat er eentje in, maar die heb ik maar 1 keer gebruikt. Verder heb ik geen zin om ergens van die filtertjes te bestellen. Maar... ik had nog van die papieren 3 mm filters liggen. Zou dat niet passen? Tuurlijk wel! Als je er drie bij elkaar houdt, dan past dat perfect in het voorziene gat!
Het is misschien een open deur instampen voor enkele lezers hier, maar je hebt hierdoor dus zeker geen reden over om geen 6mm pijpen te kopen. Die 3mm filters passen er perfect in.
En oh ja, de pijp rookt er perfect mee.
Savinelli 802 met 6mm filter
- Liebaart
- oehoe
Re: Savinelli 802 met 6mm filter
Fraaie pijp. Geniet er van.
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.
Mark Twain
Mark Twain
- Jekke
Effe een vraag ivm je aangekochte pijp: heb je veel moeten betalen aan btw of import taxen?
Vroeger bestelde ik ook wel eens iets van over de plas en dan kwam er steeds een verrassende extra van onze Belgische vrienden bij.
Laatste bestelling voor een luciferdooshouder kwam uit Oekraïne en zelfs daarbij waren de kosten hoger dan de kost van het product zelf.
Vroeger bestelde ik ook wel eens iets van over de plas en dan kwam er steeds een verrassende extra van onze Belgische vrienden bij.
Laatste bestelling voor een luciferdooshouder kwam uit Oekraïne en zelfs daarbij waren de kosten hoger dan de kost van het product zelf.
- Liebaart
Dat hangt ervan af of je bestelt binnen of buiten de EU.
Binnen de EU: geen extra douanekosten.
Buiten de EU: meestal wel extra douanekosten.
Deze pijp kwam uit Italië, dus geen extra kosten gehad.
Binnen de EU: geen extra douanekosten.
Buiten de EU: meestal wel extra douanekosten.
Deze pijp kwam uit Italië, dus geen extra kosten gehad.