Ik vond hem een beetje tegenvallen, was ook best vochtig. Heb het blik een nacht open laten staan. Je ruikt en proeft wel vanille en een zoetje.Martijn-Roden schreef: ↑23 nov 2024 09:08 En? Hoe bevalt deze tabak? De omschrijving zag er goed uit. Proef/ruik je de vanille?
Erinmore heeft geen ananassmaak......Beginneling schreef: ↑04 dec 2024 20:35 Wel even zingen dan om de goedheiligman te bedanken! En veel rook plezier gewenst uiteraard. Die gele met die ananas smaak is aan mij niet besteed, maar die blauwe daarentegen vind ook ik heerlijk.
Geniet ervan, mooie aankoop.Harkos schreef: ↑06 dec 2024 14:02 Tja ik heb mezelf maar op een voorraadje Mac Baren en nog wat lekkernijen getrakteerd, maar helaas lukt foto's plaatsen nog steeds niet.
Dan maar een lijstje uit mijn spreadsheet:
Soort gram aantal
Rattray's Read Rapparee 100 2
Mac Baren HH Burley Flake 50 4
Mac Baren Classic Flake 50 4
Capstan Gold Navy Cut 50 4
Capstan Original Navy Cut 50 3
Robert McConnell 5 Year Matured Virginia 50 2
Mac Baren Dark Twist Roll Cake 100 3
Mac Baren Navy Flake 100 3
Mac Baren Roll Cake 100 3
Mac Baren Plumcake oud 100 1
Mac Baren Plumcake nieuw 100 2
https://photos.google.com/share/AF1QipP ... I1enN1Tll3
42,7 euro voor een 250 Gr blik.
Echt een hele mooie pijp, veel plezier ermee.oehoe schreef: ↑11 dec 2024 19:26 Officieel nog geen nieuwe aanwinst omdat ik 'm net besteld heb. PKS is soms onverbiddelijk en het is soms beter toe te geven dan dan 't te laten knagen vaak.
Big Ben Phantom 495 met de witte stem. Zwarte stems in de meerderheid hier maar die witte stem van Massis' Bulldog heeft me over het streepje getrokken. Pracht combinatie!
Met de gespaarde Pipe Points door de jaren kon de prijs nog 'ns met iets van 34 euro gedrukt worden.![]()