Oliver Twist

voor de sigarenliefhebbers, de tabakspruimers, enz. onder ons
Plaats reactie
Rutger uit Amsterdam
Contacteer:

Oliver Twist

Bericht door Rutger uit Amsterdam »

Wie o wie heeft er ervaring met Oliver Twist?

<https://oliver-twist.dk/en/about-us/>

oehoe

Re: Oliver Twist

Bericht door oehoe »

Ik niet in ieder geval ik haat alles wat gerelateerd is met Charles Dickens. :P
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.

Mark Twain

Chris

Bericht door Chris »

Dat is wel wat zwart-wit oehoe ;)
Ik kan me nog goed de vertellingen herinneren van mijn lerares Engels vroeger, de omstandigheden van Oliver Twist met dat smerige voedsel *barf

Robbie-san

Bericht door Robbie-san »

Hiero.
Ongeacht wat Dickens schreef, of de heren hierboven, want terug naar het topic, heb ik veel ervaring met Oliver Twist.

De Kauwtabak Oliver Twist; vindt ik een fijne to go tabak voor als het pijproken even niet kan of mag. Verschillende smaken met alle smaken een bijna gelijk sterkte qua nicotine, althans in mijn ervaring.
De sterkte is aan te passen naarmate te rolletjes die je in de mondhoek stopt. Gemiddelde werking van een rolletje meer dan een uur, mits je er niet al te veel op bijt of kauwt.

Ik zorg zelf dat ik altijd een voorraadje in huis heb voor het geval mijn snus op is.

Dus ja, ik vindt het fijne tabak.
Ad impossibile nemo tenetur

GR69

Bericht door GR69 »

Robbie-san schreef: 16 nov 2024 11:29 Hiero.
Ongeacht wat Dickens schreef, of de heren hierboven, want terug naar het topic, heb ik veel ervaring met Oliver Twist.

De Kauwtabak Oliver Twist; vindt ik een fijne to go tabak voor als het pijproken even niet kan of mag. Verschillende smaken met alle smaken een bijna gelijk sterkte qua nicotine, althans in mijn ervaring.
De sterkte is aan te passen naarmate te rolletjes die je in de mondhoek stopt. Gemiddelde werking van een rolletje meer dan een uur, mits je er niet al te veel op bijt of kauwt.

Ik zorg zelf dat ik altijd een voorraadje in huis heb voor het geval mijn snus op is.

Dus ja, ik vindt het fijne tabak.
Nice...iets voor mij..waar halen?
“In times of change, learners inherit the earth, while the learned find themselves beautifully equipped to deal with a world that no longer exists.”
Eric Hoffer

Plaats reactie