Het grote 'PRF forumtabak' topic
- oehoe
Re: Het grote 'PRF forumtabak' topic
Het feit dat ze nog bestaan is 'n bewijs dat de fabrikant overtuigd is van de blend. Goed werk van blenders indertijd zeker.
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.
Mark Twain
Mark Twain
- Arno
- Contacteer:
Schande inderdaad! Wat ik wel echt gaaf vind is dat ze nog steeds verkrijgbaar zijn. Blijkbaar hebben ze toch hun plaats gevonden in het tabakken pantheon
gewoon ik schreef: ↑26 okt 2024 13:33Tijd vliegt, in minder dan 4 jaar bestaat het 20 jaar.Arno schreef: ↑25 okt 2024 19:28 Omdat die tabakken waren om ons 5 jarig jubileum te vieren
junksculp schreef: ↑25 okt 2024 19:22Daar mag je ook trots op zijn. Waarom staat er bij de PRF logo 2008-2013? We bestaan toch nog?Arno schreef: ↑25 okt 2024 18:51 Toch wel een beetje trots, een behoorlijk assortiment van de HU Tobacco tabakken zijn nu ook verkrijgbaar direct in de VS waaronder "onze" Janneman Flake (met ons PRF logo)! https://www.laudisi.com/moreinfo.cfm/hu ... 00g/630119
Ik weet niet of Brullende Leeuw en GenietMoment ook later daar verkrijgbaar komen. Heb Hans Wiedemann maar eens gecontacteerd.
Gr Jelle
En schande, maar ik heb ze nog steeds niet gerookt.
- oehoe
Ik heb ook begrepen dat je naast je prachtige grafische en journalistieke werkzaamheden ook 'n "dader" was in het complot de PRF tabak blenders.
Misschien 'ns tijd voor een uitgebreid verhaal over het ontstaan van het idee, de totstandkoming en 't concept zien te verkopen aan 'n fabrikant. Zal 'n mooi en spannend boek worden dat misschien 'n verfilming waard is. Met de toenemende criminalisering van tabaksgebruik 'n misdaadroman oud Amerikaanse stijl:
"Het was 'n sombere, nevelige en stille november avond toen......."
Misschien 'ns tijd voor een uitgebreid verhaal over het ontstaan van het idee, de totstandkoming en 't concept zien te verkopen aan 'n fabrikant. Zal 'n mooi en spannend boek worden dat misschien 'n verfilming waard is. Met de toenemende criminalisering van tabaksgebruik 'n misdaadroman oud Amerikaanse stijl:
"Het was 'n sombere, nevelige en stille november avond toen......."
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.
Mark Twain
Mark Twain
- gewoon ik
Ik kom weinig in duitsland. En toen ik er een keer was, ging ik naar de "verkeerde" en die verkopen nx van hu.Arno schreef: ↑27 okt 2024 20:40 Schande inderdaad! Wat ik wel echt gaaf vind is dat ze nog steeds verkrijgbaar zijn. Blijkbaar hebben ze toch hun plaats gevonden in het tabakken pantheon
Welderij mijn etsy store voor mijn unieke handgemaakte voorwerpen uit staal
- Eliminator
- Moderator
- junksculp
Ik heb nog geen enkele van deze tabakken gerookt. Flake is niet mijn ding, maar de andere moet ik zeker eens proberen.
-
De forumtabakken zijn mede door het werk van Arno, niet alleen fijne tabakken geworden met prachtige tekeningen maar worden ook elders in den wereld gewaardeerd en gekocht…………
Ad impossibile nemo tenetur
- Rob
-
Ivm HU tabak nu ook verkrijgbaar in USA.Arno schreef: ↑25 okt 2024 18:51 Toch wel een beetje trots, een behoorlijk assortiment van de HU Tobacco tabakken zijn nu ook verkrijgbaar direct in de VS waaronder "onze" Janneman Flake (met ons PRF logo)! https://www.laudisi.com/moreinfo.cfm/hu ... 00g/630119
Ik weet niet of Brullende Leeuw en GenietMoment ook later daar verkrijgbaar komen. Heb Hans Wiedemann maar eens gecontacteerd.
Deze waren reeds sedert geruime tijd zeer geliefd bij de US pijprokers die zich bevoorraadden bIj de bij ons ook gekende Duitse zaken .
Op You Tube - abonnee " beans 316 " zijn er verscheidene videos over deze tabakken en in het bijzonder een met als hoofding
" my top 5 HU tobaccos " waarin naast Haymaker - Director's Cut -Joschis oriental Sunrise en White horses ook Janneman Flake vermeld wordt .
Ook een separate video over " Dockworker "
Leuke videos
Life is a time trial .
Smoke more , worry less
Smoke more , worry less
- oehoe
Bedankt voor de tip, ga ik zeker kijken Ducheyne. Leuk wanneer er tabakken worden voorgesteld.
Mark Twain
Mark Twain
-
Ook op you tube een zeer positieve recensie " beans 316 janneman flake "
Life is a time trial .
Smoke more , worry less
Smoke more , worry less
-
Janneman flake was sedert 29/10 beschikbaar op Smoking pipes.com en is nu 30/10 al " currently out of stock "Arno schreef: ↑25 okt 2024 18:51 Toch wel een beetje trots, een behoorlijk assortiment van de HU Tobacco tabakken zijn nu ook verkrijgbaar direct in de VS waaronder "onze" Janneman Flake (met ons PRF logo)! https://www.laudisi.com/moreinfo.cfm/hu ... 00g/630119
Een onmiskenbaar succes in de VSA
Life is a time trial .
Smoke more , worry less
Smoke more , worry less
-
"GEWELDIG" alleen zie ik deze vrijwel of beter gezegd helemaal niet langskomen in het Wat roken wij topic.Ducheyne schreef: ↑30 okt 2024 11:43Janneman flake was sedert 29/10 beschikbaar op Smoking pipes.com en is nu 30/10 al " currently out of stock "Arno schreef: ↑25 okt 2024 18:51 Toch wel een beetje trots, een behoorlijk assortiment van de HU Tobacco tabakken zijn nu ook verkrijgbaar direct in de VS waaronder "onze" Janneman Flake (met ons PRF logo)! https://www.laudisi.com/moreinfo.cfm/hu ... 00g/630119
Dus.......................?
- oehoe
Inmiddels de video's bekeken. 'n Groter compliment kan men eigenlijk niet krijgen.
Mark Twain
Mark Twain
-
Degene die dat roken voelen niet de behoefte dit dagelijks op het forum te postenFunky Bunky schreef: ↑30 okt 2024 11:59"GEWELDIG" alleen zie ik deze vrijwel of beter gezegd helemaal niet langskomen in het Wat roken wij topic. :shoc k:Ducheyne schreef: ↑30 okt 2024 11:43Janneman flake was sedert 29/10 beschikbaar op Smoking pipes.com en is nu 30/10 al " currently out of stock "Arno schreef: ↑25 okt 2024 18:51 Toch wel een beetje trots, een behoorlijk assortiment van de HU Tobacco tabakken zijn nu ook verkrijgbaar direct in de VS waaronder "onze" Janneman Flake (met ons PRF logo)! https://www.laudisi.com/moreinfo.cfm/hu ... 00g/630119
Life is a time trial .
Smoke more , worry less
Smoke more , worry less
- oehoe
Ducheyne schreef: ↑30 okt 2024 19:05Degene die dat roken voelen niet de behoefte dit dagelijks op het forum te postenFunky Bunky schreef: ↑30 okt 2024 11:59"GEWELDIG" alleen zie ik deze vrijwel of beter gezegd helemaal niet langskomen in het Wat roken wij topic. :shoc k:Ducheyne schreef: ↑30 okt 2024 11:43Janneman flake was sedert 29/10 beschikbaar op Smoking pipes.com en is nu 30/10 al " currently out of stock "Arno schreef: ↑25 okt 2024 18:51 Toch wel een beetje trots, een behoorlijk assortiment van de HU Tobacco tabakken zijn nu ook verkrijgbaar direct in de VS waaronder "onze" Janneman Flake (met ons PRF logo)! https://www.laudisi.com/moreinfo.cfm/hu ... 00g/630119
Mark Twain
Mark Twain
- Eliminator
- Moderator
- oehoe
Ik zag in de video ook 'n toepassing van de Tjechische driepoot die ik nog niet kende.
Mark Twain
Mark Twain
- Arno
- Contacteer:
Ohhh dat wist ik niet, wat gaaf!!!Ducheyne schreef: ↑29 okt 2024 16:12Ivm HU tabak nu ook verkrijgbaar in USA.Arno schreef: ↑25 okt 2024 18:51 Toch wel een beetje trots, een behoorlijk assortiment van de HU Tobacco tabakken zijn nu ook verkrijgbaar direct in de VS waaronder "onze" Janneman Flake (met ons PRF logo)! https://www.laudisi.com/moreinfo.cfm/hu ... 00g/630119
Deze waren reeds sedert geruime tijd zeer geliefd bij de US pijprokers die zich bevoorraadden bIj de bij ons ook gekende Duitse zaken .
Op You Tube - abonnee " beans 316 " zijn er verscheidene videos over deze tabakken en in het bijzonder een met als hoofding
" my top 5 HU tobaccos " waarin naast Haymaker - Director's Cut -Joschis oriental Sunrise en White horses ook Janneman Flake vermeld wordt .
Ook een separate video over " Dockworker "
Leuke videos
- oehoe
Janneman Flake is nog verkrijgbaar bij de Rauch- Lounge in Heinsberg. Genietmoment en Brullende Leeuw niet op voorraad. Wel leuk is dat bij alle drie tabakken de origine benoemd en omschreven wordt, het PRF.
Mark Twain
Mark Twain