Hoeveel rook je ?
-
Re: Hoeveel rook je ?
Toch wel veel, in ieder geval heel veel meer als dat ik hier post.
-
Ik rook niet dagelijks, ik denk per week ongeveer 5 pijpen. Wisselt ook per seizoen, in de zomer rook ik veel meer dan in de winter.
-
Vind het moeilijk uit te drukken in aantal pijpen. Soms doe ik met een gevulde pijp een uur, soms een halve dag. Wel verbruik ik een pakje tabak van 50 gram ongeveer per 8 dagen. Ik heb ze altijd bij mij maar ben dikwijls tevreden met een paar trekjes en steek ze dan later terug eens aan. Ik rrook heel veel minder tabak dankzij de pijp dan vroeger sigaretten.
Soorten tabak Deense Alsbo maar de handel hier is vorig jaar gestopt dus soms gewone roltabak al zullen jullie dat niet graag horen. Het is gewoon bijna niet te doen hier in de streek om easy aan tabak en ook goede pijpen te komen.
Soorten tabak Deense Alsbo maar de handel hier is vorig jaar gestopt dus soms gewone roltabak al zullen jullie dat niet graag horen. Het is gewoon bijna niet te doen hier in de streek om easy aan tabak en ook goede pijpen te komen.
- gewoon ik
Doet het je ook een oude forumzak voelen omdat je ook nog weet wanneer het topic gestart is?Pieter schreef: ↑02 jun 2024 17:22...Je vond dit belangrijk genoeg om te melden dat je daarvoor een 14 jaar oud topic uit de beerput moest trekken?Rutger uit Amsterdam schreef: ↑01 jun 2024 23:30 .... hoeveel ik rook? Goeie vraag,
Eigenlijk teveel, maar het is ook telekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welderij mijn etsy store voor mijn unieke handgemaakte voorwerpen uit staal
-
gewoon ik schreef: ↑26 mar 2025 09:15Doet het je ook een oude forumzak voelen omdat je ook nog weet wanneer het topic gestart is?Pieter schreef: ↑02 jun 2024 17:22...Je vond dit belangrijk genoeg om te melden dat je daarvoor een 14 jaar oud topic uit de beerput moest trekken?Rutger uit Amsterdam schreef: ↑01 jun 2024 23:30 .... hoeveel ik rook? Goeie vraag,
Eigenlijk teveel, maar het is ook telekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- GR69
Staat 'gewoon' in de eerste post hè... 
“In times of change, learners inherit the earth, while the learned find themselves beautifully equipped to deal with a world that no longer exists.”
Eric Hoffer
Eric Hoffer