Geïnterviewd door Brian Levine

Altijd handig
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 4017
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Martin Romijn »

Ik ben laatst geïnterviewd door Brian Levine voor The Pipes Magazine Radio Show. Het is te beluisteren via onderstaande link. Na ong 12:30 min. begint het interview

http://pipesmagazine.com/blog/radio-tal ... isode-372/

Of

https://podcasts.google.com/?feed=aHR0c ... 0zNzIubXAz
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Tobias Tobit »

Ik heb gisteren tijdens een aanval van insomnia om een uur of vier 's nachts liggen luisteren naar het interview. Goed om te horen dat je in het Engels hetzelfde overkomt als in het Nederlands!
Ik had wel nog wat reclame voor de PRF verwacht maar helaas. Heb je wel veel verkeer op je website eraan overgehouden? Ook erg leuk de boodschap aan de Nederlands sprekende luisteraars al betwijfel ik of dat er veel zijn.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Janno
Berichten: 2360
Lid geworden op: 29 aug 2014 00:14
Locatie: Dieren
Contacteer:

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Janno »

Tobias Tobit schreef: 01 nov 2019 21:54 Ook erg leuk de boodschap aan de Nederlands sprekende luisteraars al betwijfel ik of dat er veel zijn.
Op het moment niet veel vermoed ik. Beide links werken niet. Later nog maar eens proberen.
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Tobias Tobit »

Ik luister de podcast altijd via de podkicker app op mijn telefoon. Het viel wel op dat de podcast van pipesmagazine de laatste tijd niet altijd even stabiel was. Mogelijk is er ergens een probleempje in de server ik zou het morgen of overmorgen nog eens proberen meestal komt het wel weer goed. Of er zijn teveel PRF - ers die Martin willen horen en pikken daarmee alle bandbreedte in :lol:
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 4017
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Martin Romijn »

Tobias Tobit schreef: 01 nov 2019 21:54 Goed om te horen dat je in het Engels hetzelfde overkomt als in het Nederlands!
Dank je! Was best wel even spannend en dat had z'n invloed op mijn engels...woorden waar je ineens niet meer op kan komen etc....maar al met al is het wel goed gelukt denk ik.
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
Jekke
Berichten: 1001
Lid geworden op: 24 jul 2016 00:44
Locatie: Bornem

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Jekke »

Geweldig Martin......en ook zeer goede publiciteit....top!

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Tobias Tobit »

Martin Romijn schreef: 02 nov 2019 10:31
Tobias Tobit schreef: 01 nov 2019 21:54 Goed om te horen dat je in het Engels hetzelfde overkomt als in het Nederlands!
Dank je! Was best wel even spannend en dat had z'n invloed op mijn engels...woorden waar je ineens niet meer op kan komen etc....maar al met al is het wel goed gelukt denk ik.
Het zoeken naar woorden stoorde mij helemaal niet, ik denk niet dat ik het er beter af had gebracht. Bovendien is je woordenschat in het Engels echt wel bovengemiddeld, er kwamen best lastige woorden heel nonchalant over de Hollandse stembandjes.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Geoff
Berichten: 1590
Lid geworden op: 03 feb 2012 17:08
Locatie: Turnhout, België

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Geoff »

Top Martin! Fijn om te beluisteren.
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Arno »

Heb het nu (eindelijk) allemaal beluisterd: echt supergoed Martin! Duidelijk verstaanbaar, informatief, top!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Janno
Berichten: 2360
Lid geworden op: 29 aug 2014 00:14
Locatie: Dieren
Contacteer:

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Janno »

Ik weet niet wat ik fout doe, maar alle links lopen dood. Als ik pipesmagazine.com in de adresbalk van mijn browser typ, krijg ik al dagen een apache server test pagina. De link die Martin geeft brengt mij naar een 403 Forbidden pagina. De link naar google podcasts zegt: 'Er is iets misgegaan' en geeft aan dat de aflevering niet kan worden afgespeeld. Via iTunes, zowel op mijn iMac als op de iPhone, gaat ook niet. Daar krijg ik te lezen dat de aflevering tijdelijk niet beschikbaar is.

Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om deze aflevering te beluisteren?

Of heeft iemand misschien een mp3 van deze aflevering (waar ik wèl bij kan)?
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Gebruikersavatar
Janno
Berichten: 2360
Lid geworden op: 29 aug 2014 00:14
Locatie: Dieren
Contacteer:

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Janno »

Met dank aan Tobias Tobit eindelijk naar het interview geluisterd. Top gedaan Martin. Het was een leuk gesprek om naar te luisteren.
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 4017
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Martin Romijn »

Bedankt heren!!
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Massis »

Nu pas tijd gehad om er rustig naar te luisteren, want 't is een aardig stukje luisteren.
Erg leuk interview, Brian is bijzonder goed in het stellen van beknopte vragen om de geinterviewde uitgebreid aan het woord te laten.
Ik wist het grootste stuk van je verhaal al natuurlijk, maar toch was het leuk luisteren!

Uiteraard ook trots op mijn eerste vermelding in de PipesMag podcast waarvoor dank :lol:
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Geïnterviewd door Brian Levine

Bericht door Meester W »

Compliments !
I wasn’t born to follow..

Plaats reactie