Wat paft de schot ? - deel 2

Naast het pijproken natuurlijk ...
Plaats reactie
robvoorburg

Re: Wat paft de schot ? - deel 2

Bericht door robvoorburg » 23 apr 2018 18:59

Vegetarisch en met plezier!

Asperges met hardgekookt ei en gesmolten
roomboter.

De extra's zoals ham en gekookte krieltjes
hoeven voor mij niet zo, gewoon voldoende
asperges en ei, toch heb ik ergens een
recept dat ik eens moet opdiepen, waar
onder andere Hollandsche Garnalen in
voorkwamen en goed las.

Over garnalen gesproken: Nederlandse
garnalen zijn duur, maar wel het lekkerst voor-
handen, lekkerder dan bijvoorbeeld gamba's.

Dukdalf

Bericht door Dukdalf » 27 apr 2018 18:44

Grietfilet uit de koekenpan, hollandaise met veel dille, krieltjes, gebakken venkel en witlof (plus peentjes voor zoonlief). Uiteraard heb ik ook even twee harinkjes weggewerkt bij de visboer.
robvoorburg schreef:
23 apr 2018 18:59
Over garnalen gesproken: Nederlandse garnalen zijn duur, maar wel het lekkerst voorhanden, lekkerder dan bijvoorbeeld gamba's.
Garnalen mogen duur zijn, die griet is ook geen goedkoop visje aan bijna zes euro het ons. Wel erg lekker!

Paasei

Bericht door Paasei » 30 apr 2018 19:48

Vandaag : Blote Poep !
(uit het vertalend woordenboek Vlaams - Nederlands : Poep = kont)
Gehaktbrood dus, zo genoemd door mijn schoonvader vanwege de inkeping die er overlangs in werd gemaakt (en we nu ook nog doen) om er vet uit te laten lopen. Of het doeltreffend is laat ik in het midden.

gemengd gehakt, eitje, chapelure, en deze keer gekruid met shoarma kruiden uit de Sun-Wah supermarkt.
daarbij gebakken aardappeltjes en wortelen en erwtjes.

Afbeelding
De geneugten van de pijp (her)ontdekt in december 2008...

George Bertram

Bericht door George Bertram » 30 apr 2018 19:54

Paasei schreef:
30 apr 2018 19:48
Ik moet zeggen dat die 'blote poep' van jou er wel smakelijk uitziet :lol: :lol:
Fumo et Emergo ;p

George Bertram

Bericht door George Bertram » 30 apr 2018 19:55

Dit was natuurlijk wel zo'n strakke voorzet die onmogelijk naast gekopt kon worden :lol: :lol:
Fumo et Emergo ;p

Mevrouw Paasei

Bericht door Mevrouw Paasei » 30 apr 2018 22:14

Paasei schreef:
Gehaktbrood dus, zo genoemd door mijn schoonvader vanwege de inkeping die er overlangs in werd gemaakt (en we nu ook nog doen) om er vet uit te laten lopen. Of het doeltreffend is laat ik in het midden.Afbeelding
Om helemaal correct te zijn: IK was degene die vol verwondering riep dat mijn moeder "blote poep" had gemaakt. Die van jou, Jan, ziet eruit alsof het gebakken hersenen zijn. ;-) Maar lekker was het wel. Ik ga een keertje meer roepen dat ik mij niet lekker voel en dat Lex en jij maar moeten koken... ;-) <3
I enjoy cooking with wine, sometimes I even put it in the food I’m cooking. (Julia Child)

Paasei

Bericht door Paasei » 01 mei 2018 06:22

Mevrouw Paasei schreef:
30 apr 2018 22:14
Paasei schreef:
Gehaktbrood dus, zo genoemd door mijn schoonvader vanwege de inkeping die er overlangs in werd gemaakt (en we nu ook nog doen) om er vet uit te laten lopen. Of het doeltreffend is laat ik in het midden.Afbeelding
Om helemaal correct te zijn: IK was degene die vol verwondering riep dat mijn moeder "blote poep" had gemaakt. Die van jou, Jan, ziet eruit alsof het gebakken hersenen zijn. ;-) Maar lekker was het wel. Ik ga een keertje meer roepen dat ik mij niet lekker voel en dat Lex en jij maar moeten koken... ;-) <3
I stand corrected.

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 06 mei 2018 17:06

Eliminator schreef:
21 apr 2018 23:32
Zelf een Indiase wok-schotel gemaakt, recept uit 'Wokking Lekker' van Danny Jansen, bijzonder smakelijk recept.
Vegetarisch, iets waar je tot voor kort echt niet mee aan moest komen bij Eli, ik zal dan ook nooit vlees kunnen/willen laten staan, maar zo af en toe, waarom ook niet.
Het is echt iets waar je je even overheen moet zetten en dat lukt goed.
Overigens geen principieele kwestie hoor, meer een kwestie van lekkere recepten uit willen proberen waar simpelweg geen vlees in zit.

Zijn overigens wel altijd recepten, wat ik zal zei, waar simpelweg geen vlees in zit, maar ook geen vleesvervanger.
Zie dat wel eens liggen bij de plaatselijke super "vegetarische kipstukjes", snap dat niet zo goed,.... eet kip of eet geen kip.

Krijg daar een beetje een Buckler gevoel van, drink bier,.... of niet ! :wink:
Lange tijd getwijfeld of ik hier nog op in zou gaan, maar ik kan het toch niet laten :P

De Buckler-vergelijking is wat mij betreft wel érg kort door de bocht. Immers, bier zonder alcohol of voedsel zonder dierenleed. Alcohol staat wat mij betreft niet gelijk aan dierenleed ;-)

Ook al ben ik (vooralsnog) geen 100% vegetariër, vlees komt mijn huishouden eigenlijk vrijwel niet meer in. Dat is geen hele stellige keuze of overtuiging, maar hoe langer ik er meer over nadacht is het er zo in geslopen (of eruit geslopen, zo u wilt). Nu hou ik ontzettend van de smaak en structuur van een goed stukje vlees, maar de duistere kant van de vleesindustrie is me tegen gaan staan. De grootgrutters en massaproductie, we kennen allemaal de beelden uit het slachthuis in België van een jaar (of twee) terug wel.

Waarom zou ik dan niet een vegetarische paté van de 'Vegetarische slager' eten, die me na een korte gewenning eigenlijk net zo prima (of beter) smaakt dan de leverpastei uit blik. Ditzelfde geldt voor andere gerechten. Een goed alternatief voor een lekker varkenshaasje heb ik nog niet gevonden.. Dan maar even geen varkenshaasje, en als ie dan toch eens in huis komt, dan wel van een lokale slager wiens big nog wat daglicht heeft gezien.

Gewoon mijn twee centjes ;-) ;-)

ps. Wanneer ik zin heb in een biertje, maar eigenlijk de loomheid door de alcohol niet kan gebruiken, drink ik inmiddels ook net zo lief een alcoholvrije Grolsch, die is best te pruimen ;-)
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Sidekickelvis

Bericht door Sidekickelvis » 06 mei 2018 17:30

The_Undertaker schreef:
06 mei 2018 17:06

Zijn overigens wel altijd recepten, wat ik zal zei, waar simpelweg geen vlees in zit, maar ook geen vleesvervanger.
Zie dat wel eens liggen bij de plaatselijke super "vegetarische kipstukjes", snap dat niet zo goed,.... eet kip of eet geen kip.

Krijg daar een beetje een Buckler gevoel van, drink bier,.... of niet ! :wink:
Lange tijd getwijfeld of ik hier nog op in zou gaan, maar ik kan het toch niet laten :P

De Buckler-vergelijking is wat mij betreft wel érg kort door de bocht. Immers, bier zonder alcohol of voedsel zonder dierenleed. Alcohol staat wat mij betreft niet gelijk aan dierenleed ;-)

Ook al ben ik (vooralsnog) geen 100% vegetariër, vlees komt mijn huishouden eigenlijk vrijwel niet meer in. Dat is geen hele stellige keuze of overtuiging, maar hoe langer ik er meer over nadacht is het er zo in geslopen (of eruit geslopen, zo u wilt). Nu hou ik ontzettend van de smaak en structuur van een goed stukje vlees, maar de duistere kant van de vleesindustrie is me tegen gaan staan. De grootgrutters en massaproductie, we kennen allemaal de beelden uit het slachthuis in België van een jaar (of twee) terug wel.

Waarom zou ik dan niet een vegetarische paté van de 'Vegetarische slager' eten, die me na een korte gewenning eigenlijk net zo prima (of beter) smaakt dan de leverpastei uit blik. Ditzelfde geldt voor andere gerechten. Een goed alternatief voor een lekker varkenshaasje heb ik nog niet gevonden.. Dan maar even geen varkenshaasje, en als ie dan toch eens in huis komt, dan wel van een lokale slager wiens big nog wat daglicht heeft gezien.

Gewoon mijn twee centjes ;-) ;-)

ps. Wanneer ik zin heb in een biertje, maar eigenlijk de loomheid door de alcohol niet kan gebruiken, drink ik inmiddels ook net zo lief een alcoholvrije Grolsch, die is best te pruimen ;-)
[/quote]
Ik denk dat Eli meer doelt op het volgende ... Als je geen vlees wil eten, waarom wil je dan dat de vervanger ervan wel op vlees lijkt? Ik snap dat ook niet. Er is een vleesvervanger voor kip, die lijkt op en smaakt naar kip. Waarom? Dat is met alcoholvrij bier net zo.
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 06 mei 2018 18:10

Sidekickelvis schreef:
06 mei 2018 17:30
Ik denk dat Eli meer doelt op het volgende ... Als je geen vlees wil eten, waarom wil je dan dat de vervanger ervan wel op vlees lijkt? Ik snap dat ook niet. Er is een vleesvervanger voor kip, die lijkt op en smaakt naar kip. Waarom? Dat is met alcoholvrij bier net zo.
Zoals ik al zei, omdat ik wél van de structuur en smaak houdt. Wanneer er een plantaardig alternatief bestaat, waarom zou ik dat dan niet eten als me dat net zo prima smaakt en in sommige gevallen beter? Wel dezelfde beleving, of nagenoeg hetzelfde, maar niet de dierenleed en alle andere ellende, om over duurzaamheid nog maar niet te spreken ;-)

Ditzelfde geldt voor alcoholvrij pils, zoals ik ook al zei ;-)

ps, en dat Eli dat bedoelde was mij ook duidelijk, dat is ook precies waarom ik juist dáárop reageer.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 06 mei 2018 20:00

Geloof dat jullie mij beide goed genoeg kennen om inderdaad mijn woorden te lezen zoals ze bedoeld zijn, ieder moet zelf weten wat hij eet/drinkt, maar IK, zijnde mijzelf en niemand anders, eet vlees of geen vlees of drink bier of geen bier.
Ik kan inmiddels best lekker eten als er een keer geen vlees aan een gerecht is toegevoegd, de reden dat ik geen behoefte heb aan "de structuur van vlees", omdat ik nog altijd in 80% van de tijd wel vlees eet. Dus die vergelijking kan ik niet trekken.
Vwb bier, daar drink ik de alcoholvrije variant niet van, ik lust graag een biertje, kan dat een keer niet, drink ik geen biertje, heb geen behoefte aan 'de structuur van' een biertje :wink: :wink:
Afbeelding

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 06 mei 2018 22:25

Vergeet niet ook de smaak :P

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 07 mei 2018 00:34

Ik heb al eens een stukje geschreven over het al dan niet gebruiken van vleesvervangers: Vervang niet, zoek een alternatief . "Vleesvervangers voorzien in een behoefte, worden steeds beter en lekkerder, en hebben daarom absoluut een bestaansrecht. Maar als mensen die net vegetariër of veganist zijn geworden, leren dat je vlees- of kaasvervangers móet gebruiken, dan gaat er iets mis - en ik ben er zeker van dat die mensen uiteindelijk zullen afhaken."

Misschien heb je ook iets aan dit artikel: Lekker gevarieerd vegetarisch koken en eten , waarin ik uitleg hoe ik mijn gerechten plan (met groente of een bepaalde keuken in de hoofdrol). Karin Luitens (niet-vegetarische) kookboek Slim zónder pakjes & zakjes volgt dezelfde filosofie.

En deze sellerieschnitzeltjes (al dan niet met Jägersaus) doen in de verste verte niet aan vlees denken, maar zijn wel lekker gepaneerd en krokant.

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 07 mei 2018 01:06

Nu te laat, ga zo mijn bedje opzoeken, maar ga van de week zeker de aangeboden links eens bekijken.
Zal nooit een vegetarier of veganist worden, nog los van of ik het zou kunnen,... ik ga het niet willen.

Ik zal altijd willen blijven genieten van een stukje vlees, maar sta open voor smakelijke gerechten zonder.
Afbeelding

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 07 mei 2018 01:33

Eliminator schreef:
07 mei 2018 01:06
Nu te laat, ga zo mijn bedje opzoeken, maar ga van de week zeker de aangeboden links eens bekijken.
Zal nooit een vegetarier of veganist worden, nog los van of ik het zou kunnen,... ik ga het niet willen.

Ik zal altijd willen blijven genieten van een stukje vlees, maar sta open voor smakelijke gerechten zonder.
Daarom de links. Als je vlees wil eten, eet vlees. Als je zonder vlees wil eten, doe het dan goed en vooral lekker :D .

Bommel

Bericht door Bommel » 07 mei 2018 10:41

Niet om de discussie op te rakelen, maar wat ik niet begrijp zijn de vegetarische vleesbenaming zoals de eerder genoemde kipstukjes, maar ook vegetarische bacon, kibbeling ed.
Ook de benaming Vegetarische SLAGER doet mijn wenkbrauwen fronsen. :shock:
Ik hoor Mme mij al roepen vanuit de keuken of ik wil helpen de Brocoli te slachten.
Niet dat vegetarisch eten mij tegenstaat echter de vleselijke benaming die aan sommige producten gegeven worden houden mij wat tegen.
Ik krijg dan het gevoel als of ik als vleesconsument verleid dient te worden een zogenaamd diervriendelijk baconntje te gebruiken.
Misleidend lijkt mij omdat er een berg aan smaakstoffen toegevoegd worden om het als bacon te doen smaken.
En dat is nu net wat ik graag zo min mogelijk tot mij wil nemen.
De vraag is dan ook, zijn die producten dan wel zo gezond, zoals beweerd wordt.
Trouwens net als andere producten.
Afbeelding

Dukdalf

Bericht door Dukdalf » 07 mei 2018 12:57

Vanavond gegrilde plakken aubergine en courgette met yoghurt-knoflookdip, tuinboontjes met wat geitenkaas erover, plus een salade van couscous. De eerste vleesloze dag van de week is daarmee binnen.

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 07 mei 2018 13:11

Bommel schreef:
07 mei 2018 10:41
Niet om de discussie op te rakelen, maar wat ik niet begrijp zijn de vegetarische vleesbenaming zoals de eerder genoemde kipstukjes, maar ook vegetarische bacon, kibbeling ed.
Ik hoor Mme mij al roepen vanuit de keuken of ik wil helpen de Brocoli te slachten.
Nou, pompoenen slacht ik anders wel. Met grof geweld! :D

Ik denk dat het aan beide kanten, de vegetarische/veganistenkant en aan de vleesproducenten/-consumenten een beetje is doorgeslagen. Een worst, een bal of een burger zijn nu eenmaal voor de hand liggende vormen voor allerlei ingrediënten, om ze vervolgens te bakken. Je kunt moeilijk eisen dat vegetariërs dan maar driehoekjes van hun kikkererwten vormen (al lijkt Frankrijk gevaarlijk dicht in de buurt daarvan te komen). En bijvoorbeeld falafel is een heel oude, traditioneel veganistische snack uit het Midden-Oosten. Niets mis dus met een bonenburger of groenteburger (klinkt meteen smakelijker dan 'vegaburger', toch?).

Of je een gepaneerde schijf knolseldrij nu ook persé schnitzel moet willen noemen is een grensgeval, maar ook daar kun je argumenteren dat schnitzel de naam voor de vorm is.

Maar vegetarische bacon, gehacktballetjes, kipstuckjes en dat soort (kant-en-klaar)-producten vind ik ook onzin (en de desbetreffende producten vaak ook niet lekker - en, zoals je terecht aangeeft (en laatst ook weer eens getest) vaak erg ongezond, niet zozeer vanwege de smaakstoffen, maar omdat ze vaak veel en veel te zout zijn, en weinig voedingswaarde hebben. Voedingstechnisch "vervangen" ze zeker geen vlees. Ik beschouw dat soort producten als diervriendelijk "junk food" :wink: .

Bommel

Bericht door Bommel » 07 mei 2018 20:54

Eelco schreef:
07 mei 2018 13:11
Bommel schreef:
07 mei 2018 10:41
Nou, pompoenen slacht ik anders wel. Met grof geweld! :D

Ik denk dat het aan beide kanten, de vegetarische/veganistenkant en aan de vleesproducenten/-consumenten een beetje is doorgeslagen. Een worst, een bal of een burger zijn nu eenmaal voor de hand liggende vormen voor allerlei ingrediënten, om ze vervolgens te bakken. Je kunt moeilijk eisen dat vegetariërs dan maar driehoekjes van hun kikkererwten vormen (al lijkt Frankrijk gevaarlijk dicht in de buurt daarvan te komen). En bijvoorbeeld falafel is een heel oude, traditioneel veganistische snack uit het Midden-Oosten. Niets mis dus met een bonenburger of groenteburger (klinkt meteen smakelijker dan 'vegaburger', toch?).

Of je een gepaneerde schijf knolseldrij nu ook persé schnitzel moet willen noemen is een grensgeval, maar ook daar kun je argumenteren dat schnitzel de naam voor de vorm is.

Maar vegetarische bacon, gehacktballetjes, kipstuckjes en dat soort (kant-en-klaar)-producten vind ik ook onzin (en de desbetreffende producten vaak ook niet lekker - en, zoals je terecht aangeeft (en laatst ook weer eens getest) vaak erg ongezond, niet zozeer vanwege de smaakstoffen, maar omdat ze vaak veel en veel te zout zijn, en weinig voedingswaarde hebben. Voedingstechnisch "vervangen" ze zeker geen vlees. Ik beschouw dat soort producten als diervriendelijk "junk food" :wink: .
Gelukkig vind ik bijval van een vegetarier en nog wel op een pijprokers forum, wat betreft het doorgeslagen fenomeen vegetarische producten vleesnamen te geven.
Vega ballen, burgers en schnitzels vind ik persoonlijk ook best kunnen omdat het een vorm aangeeft en mijns inziens niets misleid wat het is.
Overigens vandaag heerlijk gesmuld van Ikea vega balletjes met een frisse salade. :lol:
Afbeelding

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 12 mei 2018 19:27

Witte asperges in een warme limoen-mosterddressing. Gekookte aardappeltjes, omgehusseld met boter en peterselie. Een 'Italiaanse dhal' van tomaat en rode linzen, gekruid met knoflook, pepertje, salie en een scheutje balsamico.

Wowbagger

Bericht door Wowbagger » 12 mei 2018 22:07

Eelco schreef:
12 mei 2018 19:27
Witte asperges in een warme limoen-mosterddressing. Gekookte aardappeltjes, omgehusseld met boter en peterselie. Een 'Italiaanse dhal' van tomaat en rode linzen, gekruid met knoflook, pepertje, salie en een scheutje balsamico.
De asperges met de aardappels lijken me heerlijk, de dhal eveneens. Maar om de een of andere reden lijkt mij de combi dan weer niet zo geslaagd.

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 12 mei 2018 22:23

Wowbagger schreef:
12 mei 2018 22:07
Eelco schreef:
12 mei 2018 19:27
De asperges met de aardappels lijken me heerlijk, de dhal eveneens. Maar om de een of andere reden lijkt mij de combi dan weer niet zo geslaagd.
Ik vond het een verrassend goede combinatie. De dhal had ik ook maar heel mild gekruid, zodat het de rest niet overschaduwt.

Dukdalf

Bericht door Dukdalf » 13 mei 2018 19:29

Quiche met asperges, courgette, prei en Emmentaler. De tweede vleesloze dag van de week, zij het op de valreep :wink: .

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 13 mei 2018 19:48

Tagliatelle in salieboter, bestrooid met geraspte Italiaanse harde kaas. Erbij een salade van ijsbergsla, venkel, wortel en komkommer, met yoghurt-mosterd-honing-wijnazijndressing, bestrooid met geroosterde zonnebloempitten.

Wowbagger

Bericht door Wowbagger » 13 mei 2018 21:49

Dukdalf schreef:
13 mei 2018 19:29
Quiche met asperges, courgette, prei en Emmentaler. De tweede vleesloze dag van de week, zij het op de valreep :wink: .
Of de eerste, het is maar net hoe je het bekijkt.
Hier ook asperges vandaag, met een kruidige hollandaise, parmaham en zoete aardappel-gnocchi. Groene salade erbij, en chocolade-ijs toe.

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 03 jun 2018 21:13

Na een lange treinreis met zeer gezellig oponthoud in Zutphen lekker snel, licht en toch vullend: couscous met 'zeven' groenten.

Afbeelding Afbeelding

Eelco
Contacteer:

Bericht door Eelco » 10 jun 2018 20:51

Ouders op bezoek. Mijn man had een lekkere frisse cheesecake met limoensap en een restje ananas gebakken. 's Avonds zomers gekruide pompoensoep (met salie uit de tuin), een maaltijdsalade (ijsbergsla, rucola, puntpaprika, bospeen, koolrabi, kidneybonen), spul om de salade op te leuken (bulgur, Turkse yoghurt, geroosterde zonnebloempitten, feta, augurken, knoflookcroutons), ciabatta, kruidenboter (met verse oregano uit de tuin), spinaziehummus (wegens spinazie-moest-op).

Dukdalf

Bericht door Dukdalf » 10 jun 2018 23:00

Er is blijkbaar een aubergine-overschot, want ze kosten al wekenlang bijna niks. Vandaag uit de grillpan met wat verse geitenkaas. Daarbij gestoofde uien, couscous en tomatensalade. Morgen asperges (ook al voor weggeefprijzen) en dan wordt het likkebaardend uitkijken naar woensdag de dertiende: tijd voor de nieuwe haring. De lokale visboer (die erg goed is) organiseert een haringparty: een visje en een drankje voor 1 euro. Ik verwacht zes euro uit te geven en dan enigszins onzeker maar voldaan op de fiets huiswaarts te keren.

Paasei

Bericht door Paasei » 11 jun 2018 09:38

Eelco schreef:
10 jun 2018 20:51
Ouders op bezoek. Mijn man had een lekkere frisse cheesecake met limoensap en een restje ananas gebakken. 's Avonds zomers gekruide pompoensoep (met salie uit de tuin), een maaltijdsalade (ijsbergsla, rucola, puntpaprika, bospeen, koolrabi, kidneybonen), spul om de salade op te leuken (bulgur, Turkse yoghurt, geroosterde zonnebloempitten, feta, augurken, knoflookcroutons), ciabatta, kruidenboter (met verse oregano uit de tuin), spinaziehummus (wegens spinazie-moest-op).
"Cheesecake gebakken..."

Ik ben al lang op zoek naar handelbaar een recept.
Op internet vind je enkel recepten voor kaastaart met gelatine op een bodem van koek of spritsen, maar ik zoek dus eentje met de kaas onder het beslag met bloem/meel.
Kan je het recept even posten?

Wowbagger

Bericht door Wowbagger » 12 jun 2018 21:53

Dukdalf schreef:
10 jun 2018 23:00
Er is blijkbaar een aubergine-overschot, want ze kosten al wekenlang bijna niks. Vandaag uit de grillpan met wat verse geitenkaas. Daarbij gestoofde uien, couscous en tomatensalade. Morgen asperges (ook al voor weggeefprijzen) en dan wordt het likkebaardend uitkijken naar woensdag de dertiende: tijd voor de nieuwe haring. De lokale visboer (die erg goed is) organiseert een haringparty: een visje en een drankje voor 1 euro. Ik verwacht zes euro uit te geven en dan enigszins onzeker maar voldaan op de fiets huiswaarts te keren.
Veel genoegen gewenst morgen.

Plaats reactie