Om toch in de sfeer te blijven, kwam een van de hellehonden toch even zijn opwachting maken.

Al bij al weer een genoegzaam avondje dat al snel later uitliep dan aanvankelijk gepland.
Om de één of andere reden verbaasd dat me nietsPaasei schreef:.........dat al snel later uitliep dan aanvankelijk gepland.
Kijkend naar de hond, ben ik ineens niet meer bang voor de hel. Moet zelfs een gemoedelijke plaats zijn.The Fonz schreef:Wees gerust, die hond is echt...
Tobias Tobit schreef:Jullie hadden toch niet van die enge maskers op hoeven zetten als je je toch niets van Halloween aan wil trekken?
Ik moet Jos in deze toch ff steunen. Op de laatste meeting zag ik bijna meer sigaren dan pijpen gerookt worden.... Zit ik op het verkeerde forum?Jos schreef:Halloween, dat rare Angelsaksische feest waarvan ons de betekenis totaal ontgaat en dan nog wel met sigaar op een forum voor de pijp.
Echt schokkend en reden voor royering van beide heren?
Maar laten we ze nog een kans geven tot 5 december. Als sinterklaas en zwarte piet, met pijp dan !
Hoezo ontgaat ons de betekenis? Wij vieren toch hetzelfde: "Halloween" komt van "All Hallows Eve", oftewel: de avond voor allerheiligen.Jos schreef:Halloween, dat rare Angelsaksische feest waarvan ons de betekenis totaal ontgaat en dan nog wel met sigaar op een forum voor de pijp.
Echt schokkend en reden voor royering van beide heren?
Maar laten we ze nog een kans geven tot 5 december. Als sinterklaas en zwarte piet, met pijp dan !