Calinero, Hagar, Paasei en ikzelf zullen er zeker zijn, mochten er meer pijprokende metalheads die kant op trekken, hoop jullie te zien !
Meester W schreef:Het nieuwe bestuur van de golfclub Wassenaer
Alleen van Paasei geloof ik dat, de enige op de foto met pijp!Paasei schreef:Meester W schreef:Het nieuwe bestuur van de golfclub Wassenaer
Het is wel erg dat er eerst zo'n gruwelijke combinatie van lelijkerds bijeen moet komen voor we weer eens wat van jou mogen horen!Calinero schreef:Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad! Het was top!!!
Ik doe het niet vaak, maar eh....Kiske schreef:Het is wel erg dat er eerst zo'n gruwelijke combinatie van lelijkerds bijeen moet komen voor we weer eens wat van jou mogen horen!Calinero schreef:Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad! Het was top!!!
Maor dju wa ben'k er blij mee......
Ja ik weet het, schandalig, hè! Maar ik ben toch wel de knapste van het hele stel, hè!Kiske schreef:Het is wel erg dat er eerst zo'n gruwelijke combinatie van lelijkerds bijeen moet komen voor we weer eens wat van jou mogen horen!Calinero schreef:Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad! Het was top!!!
Calinero schreef:Ja ik weet het, schandalig, hè! Maar ik ben toch wel de knapste van het hele stel, hè!Kiske schreef:Het is wel erg dat er eerst zo'n gruwelijke combinatie van lelijkerds bijeen moet komen voor we weer eens wat van jou mogen horen!Calinero schreef:Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad! Het was top!!!
Van Arch enemy kan ik weinig zeggen, heb meer crowdsurfers omhoog gehouden dan dat ik echt kon kijken en luisteren. Maar dit maakt het helemaal goed (een van de weinige keren dat ik wel kon kijken):Berend72 schreef:Had vernomen dat Arch Enemy en Amon Amarth heel goed waren.