Zutphen - Zondag 11 Juni 2017
- MilleLuci
- Contacteer:
Re: Zutphen - Zondag 11 Juni 2017
Ook namens Albert!
- janneman
- Contacteer:
Ha, dank Dames en heeren, het ziet er weer heel geslaagd uit allemaal. Welverdiende rust DeadL0ck! Hopelijk is het ook weer een goeie dag voor Willem geweest!
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- Eliminator
- Moderator
Ziet er als een geslaagde dag uit, zal de badges voortaan wat duidelijker maken, dat staren naar man-boobs lijkt me inderdaad wat ongemakkelijk 

- Deadl0ck
Om een sluiertje op te lichten...
3 Juni is de nieuwe datum, en wellicht is er een speciale gast vanuit het buitenland aanwezig.
3 Juni is de nieuwe datum, en wellicht is er een speciale gast vanuit het buitenland aanwezig.
Groet, Mark
-
Zou je niet een nieuw draadje moetenDeadl0ck schreef:Om een sluiertje op te lichten...
overwegen Marc?
- Deadl0ck
Heb ik overwogen, maar het is nog vroeg, en wil de actieve topics voor WW niet in de weg zitten. Het is een teaser, meer nog niet.robvoorburg schreef:Zou je niet een nieuw draadje moetenDeadl0ck schreef:Om een sluiertje op te lichten...
overwegen Marc?
Groet, Mark
- PhilipV
Staat genoteerd!Deadl0ck schreef:Om een sluiertje op te lichten...
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League
- Deadl0ck
En dankzij Philip voor de herinnering dat dit een internationaal forum is, wil ik een zekere snorremans of andere bijdehante forumleden voor zijn: de speciale buitenlandse gast is geen Belgisch forumlid, die moeten ter zijner tijd Allemaal gewoon netjes inschrijven!PhilipV schreef:Staat genoteerd!Deadl0ck schreef:Om een sluiertje op te lichten...

Groet, Mark
- Deadl0ck
In het weekend, na de afloop van WW (wellicht zelfs al in de auto onderweg terug, anders evt de zondag) zal de inteken lijst van Zutphen online komen.
Groet, Mark
- Stoker
- Contacteer:
spannend 

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841
- Henry
Ik denk dat ik t al weet,Deadl0ck schreef: ↑22 dec 2017 01:19En dankzij Philip voor de herinnering dat dit een internationaal forum is, wil ik een zekere snorremans of andere bijdehante forumleden voor zijn: de speciale buitenlandse gast is geen Belgisch forumlid, die moeten ter zijner tijd Allemaal gewoon netjes inschrijven!PhilipV schreef:Staat genoteerd!Deadl0ck schreef:Om een sluiertje op te lichten...
3 Juni is de nieuwe datum, en wellicht is er een speciale gast vanuit het buitenland aanwezig.de mogelijke mystery guest komt van wat verder weg.

Maar ik zeg lekker niks!

- Deadl0ck
Ik weet niet wat Eva je vertelt heeft, maar er staat nog niks vast, en de mogenlijke gast waar ik het toen over had kon niet wegens verplichtingen in Amerika... dus zijn we bezig met wat anders. Wel wat dichter bij huis.Henry schreef: ↑14 mar 2018 19:53Ik denk dat ik t al weet,Deadl0ck schreef: ↑22 dec 2017 01:19En dankzij Philip voor de herinnering dat dit een internationaal forum is, wil ik een zekere snorremans of andere bijdehante forumleden voor zijn: de speciale buitenlandse gast is geen Belgisch forumlid, die moeten ter zijner tijd Allemaal gewoon netjes inschrijven!PhilipV schreef:Staat genoteerd!Deadl0ck schreef:Om een sluiertje op te lichten...
3 Juni is de nieuwe datum, en wellicht is er een speciale gast vanuit het buitenland aanwezig.de mogelijke mystery guest komt van wat verder weg.
Eva had het me al doodleuk verteld 2 weken geleden.
![]()
Maar ik zeg lekker niks!![]()
Groet, Mark
- Sidekickelvis
Toch een Belg!Deadl0ck schreef: ↑14 mar 2018 20:05Ik weet niet wat Eva je vertelt heeft, maar er staat nog niks vast, en de mogenlijke gast waar ik het toen over had kon niet wegens verplichtingen in Amerika... dus zijn we bezig met wat anders. Wel wat dichter bij huis.Henry schreef: ↑14 mar 2018 19:53Ik denk dat ik t al weet,Deadl0ck schreef: ↑22 dec 2017 01:19En dankzij Philip voor de herinnering dat dit een internationaal forum is, wil ik een zekere snorremans of andere bijdehante forumleden voor zijn: de speciale buitenlandse gast is geen Belgisch forumlid, die moeten ter zijner tijd Allemaal gewoon netjes inschrijven!PhilipV schreef:Staat genoteerd!Deadl0ck schreef:Om een sluiertje op te lichten...
Eva had het me al doodleuk verteld 2 weken geleden.
![]()
Maar ik zeg lekker niks!![]()
Lekkah hooah, ik haw er wel van!
- Deadl0ck
Nope. er zijn 2 opties. De een zal waarschijnlijk in het Engels mee gecommuniceerd moeten worden, de ander in het nederlands.Sidekickelvis schreef: ↑15 mar 2018 19:04Toch een Belg!
Groet, Mark
- Bommel