Janno schreef:
Dat ziet er smakelijk uit Janno! Can't wait!

Janno schreef:

Dit IS het eindproductSt Patrick schreef:Oooeeee, dat ziet er ff lekker uit...
Ben dan ook erg benieuwd naar de reviews van de testers zodat we uiteindelijk naar een goed eindproduct kunnen. Leverdatum hopelijk voor de kerst van 2016...
 Wel, de tabak dan. Het blik krijgt natuurlijk nog artwork en stickers. Leverdatum volgens Bob oktober/november maar ik probeer met Elbert de Heukelum meeting te halen.
 Wel, de tabak dan. Het blik krijgt natuurlijk nog artwork en stickers. Leverdatum volgens Bob oktober/november maar ik probeer met Elbert de Heukelum meeting te halen. )
 ) 

Nog niet, had zaterdag op de Inter Tabac Elbert Gubbels willen spreken daarover maar die was constant in gesprek met andere klanten.. Bel hem deze week wel. Ik hoef gelukkig niet alles voor te schieten, Elbert betaald alle blikjes (hij importeert ze) en vervolgens doet Willem Schimmel de eindverkoop want dat mag Elbert (als importeur) niet doen.Kees Flake schreef:Mooi om te horen Arno kijk ernaar uit en is er al iets bekend over de prijs?
Als we geld over moeten maken moet je het maar zeggen (alles voorschieten lijkt me nog al veel)
Bij deze nogmaals bedankt voor inzet en goede zorgen.

Nou, ehmm.. Het testpanel heeft alleen de eerste sampleronde gehad. Dat commentaar heb ik aan Bob doorgegeven en vervolgens kreeg ik redelijk rap de 2e sampleronde. Echter, deze was een stuk slechter (mede door een foutje van mij..). Zodoende heb ik ervoor gekozen om deze ronde niet door te sturen naar het testpanel. Ik heb Bob commentaar gegeven (in de veronderstelling dat er gauw een 3e sampleronde zou komen) maar daarop kwam geen enkele reactie meer. Nog wat keren erachteraan gemaild, geen reactie.. Uiteindelijk wist ik wel via Elbert dat Bob ermee bezig was. Dus een week voor de Inter Tabac heb ik Bob gemaild of hij alsjeblieft een sample kon meenemen van Flatlander Flake. Ook weer geen reactie maar eenmaal op de beurs bleek hij toch aan mij gedacht te hebbenEliminator schreef:Het eindproduct ?
Whoehoe, betekend dat dat ons testpanel tevreden is, ben reuze benieuwd.
 Echter, de versie daar was de "final version", "no more changes".
 Echter, de versie daar was de "final version", "no more changes". In eerste instantie hoop ik de Heukelum meeting te halen zodat ik daar al een hoop blikjes kwijt kan. De rest kan dan via Willem worden opgestuurd of je kan ook natuurlijk het zelf gaan ophalen. Ik hoop niet dat er mensen op de huidige lijst gaan afhaken..heerenpijp schreef:over tabak dus weer,
moeten we, of kunnen we persoonlijk naar Schimmel (nooit verkeerd natuurlijk)
of neem je verzenden all in.
of ben ik te vroeg hiermee.
(ik moet nameljik nog een keer naar schimmel, dus dan wacht ik vanwege de combi)
en wil ik indien mogelijk, vanwege afhakers, verdubbel ik mijn bestelling.
Arno schreef:
In eerste instantie hoop ik de Heukelum meeting te halen zodat ik daar al een hoop blikjes kwijt kan. De rest kan dan via Willem worden opgestuurd of je kan ook natuurlijk het zelf gaan ophalen. Ik hoop niet dat er mensen op de huidige lijst gaan afhaken..
Zoals Huub en heerenpijp al aangeven denk ik niet dat je vrees moet hebben met blikjes te blijven zitten, die raken echt wel opArno schreef:
In eerste instantie hoop ik de Heukelum meeting te halen zodat ik daar al een hoop blikjes kwijt kan. De rest kan dan via Willem worden opgestuurd of je kan ook natuurlijk het zelf gaan ophalen. Ik hoop niet dat er mensen op de huidige lijst gaan afhaken..

Wat Huub zegt: ik zou ook graag nog een blikje, of misschien wel twee willen bijbestellen.Huub schreef:Hallo Arno.
Zo te lezen moet het een heerlijke tabak zijn Ik zal absoluut niet afhaken.
Sterker nog ik zou naast de twee blikjes en het extra blikje dat ik besteld heb nog wel een extra blikje willen hebben.
Kan ze alleen niet bij Schimmel afhalen. Maar ik neem aan dat na betaling een toezending mogelijk is.
Arno schreef:
Natuurlijk! Als ik weet hoe en wat met de levering dan ga ik denk ik een zaterdag bij Willem Schimmel pakketjes zitten maken voor degenen die de blikken verzonden willen hebben.Huub schreef:Kan ze alleen niet bij Schimmel afhalen. Maar ik neem aan dat na betaling een toezending mogelijk is.
Ik denk dat ik, zo gauw ik de precieze prijs weet, de inschrijvingen nog even ga openen. Degenen die willen kun dan nog bestellen of bijbestellen.Claude schreef:Wat Huub zegt: ik zou ook graag nog een blikje, of misschien wel twee willen bijbestellen.
Dan wil ik wel komen helpen hoorArno schreef:Natuurlijk! Als ik weet hoe en wat met de levering dan ga ik denk ik een zaterdag bij Willem Schimmel pakketjes zitten maken voor degenen die de blikken verzonden willen hebben.Huub schreef:Kan ze alleen niet bij Schimmel afhalen. Maar ik neem aan dat na betaling een toezending mogelijk is.

, dan wil ik me wel een beetje opofferen.
 , dan wil ik me wel een beetje opofferen.  
 Ook ik zou dat niet erg vinden te helpen. minimeetJanno schreef:Dan wil ik wel komen helpen hoorArno schreef:Natuurlijk! Als ik weet hoe en wat met de levering dan ga ik denk ik een zaterdag bij Willem Schimmel pakketjes zitten maken voor degenen die de blikken verzonden willen hebben.Huub schreef:Kan ze alleen niet bij Schimmel afhalen. Maar ik neem aan dat na betaling een toezending mogelijk is.
 .
 .

Ik woon om de hoek, laat maar weten waneer we er moeten zijn!Janno schreef:Dan wil ik wel komen helpen hoorArno schreef:Natuurlijk! Als ik weet hoe en wat met de levering dan ga ik denk ik een zaterdag bij Willem Schimmel pakketjes zitten maken voor degenen die de blikken verzonden willen hebben.Huub schreef:Kan ze alleen niet bij Schimmel afhalen. Maar ik neem aan dat na betaling een toezending mogelijk is.