Neen mag echt niet ... Zeer jammer want een mooie Peterson.
Om maar te zeggen dat mijn statement over de Ierse en Deense dames "nougatbollen" waard is. So far for self-knowledge, ha!
Vind je het zo abominabel?robvoorburg schreef:Durf er niet naar te kijken.
Hallo Rob,robvoorburg schreef:Tureluurlijk niet, prachtig!
Eentje waarbij Huub ook met belangstelling naar zal kijken,
vermoed ik.
Niet om bijdehand te doen maar een ragertje voor tussen de tanden ziet er hetzelfde uit en zal (denk ik) goeikoper zijn bij de Etos of soortgelijke winkel.Huub schreef:Goedenavond Thierry.
De pijp is prachtig geworden. Werkelijk een " coup de coeur ". Chris heeft haar ook prachtig gestraald. Het doet me een plezier dat je voor het gele mondstuk hebt gekozen. Het is een van de mooiste pijpen van Chris die ik ook gezien heb en ik heb er heel wat gezien. Mijn Engelse vriend heeft 25 Askwith's.
Ik kan niet goed zien of het mondstuk enigszins doorzichtig is zodat het rookkanaal te zien is.
Als dat wel zo is reinig het dan regelmatig met alcohol met een borsteltje zoals op onderstaande foto. Een goede pijpenwinkel verkoopt zulke borsteltjes.
Ik ben zeer esthetisch ingesteld en vind een bruin streepje in zo'n mooi mondstuk absoluut jammer.
Ik ben ervan overtuigd dat ze je veel aangename rookmomenten gaat brengen.
Fijne avond verder,
Huub
He-le-maal geweldig ! Zeer mooie pijp, en morta is echt suuuper mooi. Congratz met de toekomstige aanwinst.Arclaud schreef:Mijn toekomstige aanwinst is een nieuwe Askwith commission. Zij moet nog verder gepolijst en gestempeld worden en is dus nog 'in progress', maar Chris stuurde me al een foto:
Ik kan niet wachten tot zij er is!
Tja, moet ik me nu zorgen gaan maken.Claude schreef:In een nieuwsbrief zag ik deze nieuwe set van Stanwell:
Wat vinden jullie? Ik vind ze vrij mooi en voor een prijs van honderd nog wat euro best de moeite waard.