Jeffrey schreef:Naar een jaartje gestopt te zijn met het roken van een pijp deze maand maar weer eens begonnen.
Aangezien ik al mijn pijpen verkocht heb deze Winslow gekocht.
Hehehe, gevalletje van het bloed kruipt......
Jeffrey schreef:Naar een jaartje gestopt te zijn met het roken van een pijp deze maand maar weer eens begonnen.
Aangezien ik al mijn pijpen verkocht heb deze Winslow gekocht.
robvoorburg schreef:Dat is een fraaie Jeffrey, kijk over een jaar of vijf roken
eens terug naar de foto toen de pijp nog ongerookt
was en zie dat de pijp in schoonheid heeft gewonnen,
althans dat vind ik dan.
Hallo Jeffrey,robvoorburg schreef:Dat is een fraaie Jeffrey, kijk over een jaar of vijf roken
eens terug naar de foto toen de pijp nog ongerookt
was en zie dat de pijp in schoonheid heeft gewonnen,
althans dat vind ik dan.
Dat werkt aanstekelijk, ik ontdekte nog een blikje Erinmore dat ik 3 jaar geleden gekocht had, ongeopend, misschien maar eens proevenPhilipV schreef:Gisteren even naar Gent geweest, korte stop bij de Vrije Roker.
Ik heb de Highland Gold van hetzelfde merk als "eigenlijk altijd wel te roken, maar niet speciaal". Eens gekregen van mijn dochter en viel me niet tegen, zeker in vergelijking met de standaard Clan.Bommel schreef:Nieuwsgierig als ik ben naar DE underdog onder de tabakken heb ik de stoute schoenen aangetrokken.
Echter niet zonder een Back-up erbij aan te schaffen.
Nu na enkele malen de underdog gerookt te hebben, het valt mee, is minder erg dan ik verwachtte maar kwaliteit is ver te zoeken.
Echter om een rokertje te hebben om gedachteloos te kunnen paffen is deze niet slecht.