Gewoon kijken en genieten

Geheime pijprook lounge...
Ja ja een kamp voor rokers... worden we lekker weg gerookt...ik verwacht niet dat het gebeurt, maar zo'n kamer lijkt me geweldig.Bommel schreef:Beangstigend vind ik het.
Het doet me namelijk denken aan het achterhuis van Anne Frank en met de stijgende driftige anti-rook lobby vrees ik deze toekomst.
Dan word ik als vermist opgegeven denk ik, ik zou zo'n kamer niet meer uitkomen !Eliminator schreef:De natte droom van elke pijproker,...... als je hem nu ook nog eens geheim zou kunnen houden aan uwe Mme
Mikali schreef:Hier is trouwens nog de website, de man heeft dit nog gerealiseerd met allemaal kringloop spullen ook !
En het fungeert nog aan panic-room, nu nog proberen aan de vrouw des huizes verkocht te krijgen dat ik de 3de slaapkamer helemaal wil verbouwen
http://thechive.com/2015/08/21/man-buil ... 22-photos/
Wowbagger schreef:[quote="kiske'']....als je het haar voorleest!
Die sfeer ademt het zeker en vast !Godfrey59 schreef:Janneman zijn woonkamer in het klein![]()
Godfrey
Helemaal mee eens, Jos.Jos schreef:Zou niets voor mij zijn. Pijproken is een doodnormale bezigheid en behoeft niet zo'n rare exclusieve entourage..
Of een vrouw die zich stoort aan rokenWinslow Collector schreef:Helemaal mee eens, Jos.Jos schreef:Zou niets voor mij zijn. Pijproken is een doodnormale bezigheid en behoeft niet zo'n rare exclusieve entourage..
Maar een "effe weg van het gezeik"-kamertje is toch wel gaaf.
Gelukkig hebben wij geen kinderen, anders had ik zéker heel jaloers geweest op zo'n kamertje.
Het is voor jezelf niet voor je huus.St Patrick schreef:Prachtig vertrekje zo... misschien iets voor mijn toekomstige woning...